Assalamualaikum wbt,

Wawa nak kongsi pengalaman pakai Overnight Cream Nutriwhite.

Alhamdulillah, hari ni dah masuk minggu kedua wawa pakai. Kulit wawa rasa sangat lembut, betul walaupun masih ada lagi jerawat yang tumbuh tapi tidak sebanyak dulu. Kadang jerawat naik juga bila wawa makan sambal belacan, sotong bila wawa skip ambil alfalfa atau vivix.

Bangun pagi, kulit rasa lebih segar tak berminyak dan lembu gebu. Korang tahu tak, waktu paling sesuai nak tengok seseorang tu cantik atau kurang adalah waktu bangun tidur. Waktu itu adalah wajah kita yang sebenar.

Bila bangun tidur dan lihat wajah penuh dengan minyak, buruk kan? Kita sendiri nak tengok pun tak lalu. Dengan memakai set penjagaan wajah nutriwhite pasti anda tersenyum riang. Wajah lebih cantik dan berseri..")

Ok, sebenarnya wawa nak cerita pasal overnight cream kan? Sebab overnight cream nutriwhite sangat membantu memulihkan kulit kita setiap malam. 

Jom kita study sikit pasal Overnight Cream Nutriwhite. Ramai yang beranggapan bahawa kita tak perlu pakai Overnight Cream.


Kenapa Perlu Menggunakan Overnight Renewal Whitening Cream?

Overnight renewal krim



Pada waktu malam semasa kita tidur, seluruh sistem badan sedang mengalami pemulihan. Otot otot direhatkan, degupan jantung pun menjadi lebih tenang.

Sel sel rosak dan mati perlu digantikan dengan yang baru. Pendek kata, waktu servis bagi badan kita adalah semasa tidur.

Inilah yang menyebabkan saintis di Shaklee mengkaji kaedah secara semulajadi / natural untuk mendapatkan pemulihan kulit sewaktu tidur.

Hasil kajian diseluruh dunia, 16 bahan telah pun terpilih dan dirumus menjadi produk kesihatan kulit Nutriwhite keluaran Shaklee.

Usaha selama 3 tahun ini telah membuahkan hasil. Kesan positif daripada produk ini adalah

  1. Mengembalikan proses keremajaan kulit semasa kita tidur dengan membekalkan nutrien semulajadi yang diperlukan kulit bagi tujuan pemulihan.
  2. Pengguna akan mula merasai perbezaannya. Kulit wajah akan menjadi lebih halus dan lembut, dan tampak lebih cerah keesokan pagi harinya.



Rahsia Bahan Bahan di Sebalik Overnight Renewal Whitening Cream


  1. Vitamin C aktif didalam ramuan akan mengurangkan tompok-tompok hitam serta mengembalikan keserian wajah
  2. Kelembapan kulit dari luar kedalam insyaallah dikembalikan. Kulit nampak lebih sihat
  3. Kulit nampak lebih cerah dan radang berkurangan dengan penggunaan Scullcap



Berat satu bekas Nutriwhite Overnight 48g dan berharga runcit RM238.50

Berminat join member? Do contact wawa ye..")