Collagen Powder Pun Boleh Jadi Milk Booster

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, buat apa petang-petang macam ni? Jemput datang blog vitamin wawa ya. Usha-usha laa apa yang ada kat sini.. Hehe

Korang tahu tak? Collagen Powder bukan hanya untuk kecantikan tau. Ni haa, testimoni dari Puan Mazlifah. 

Minum Collagen Powder terbukti hebat, susu melimpah ruah. Untung baby dapat minum susu ibu banyak-banyak.. Hehe




Collagen powder sudah sinonim dengan kecantikan kulit. Ia bukan hanya menegangkan kulit, melicinkan kulit, melembapkan kulit, mengecilkan liang pori dan kini tambah lagi dengan menjadi milk booster.

Mommy-mommy sekalian, bolehlah cuba collagen ye. Sambil menyusu baby, dapt bonus kulit cantik plak. Oh ya, collagen powder juga mampu menegangkan payudara dan menganjalkan punggung.")


Ini antara supplemen yang di consume oleh Puan Mazlifah. Alang-alang Vitamin C tengah promosi terus grab 4 botol kan. Untung dan jimat!")

BERMINAT bolehlah hubungi wawa di Whatsapp 0199966576
Share:

3 comments:

  1. Salam singgah sini wawa...Vitamin C memang terbaik...dah alang² harga promosi kena beli buat stok...

    ReplyDelete
  2. Sapa yg masih menyusu bada tu bagus gak makan ni kan....cantik kan kulit pada masa sama bole banyakkan susu jugak...

    ReplyDelete
  3. Sesuai utk lactating mother :)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne