Wednesday, 28 October 2015

Gambar : Koleksi Lantai 3 Dimensi Yang Wow

Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, pagi ni kita masih hidup. Dikelilingi dengan suami dan anak-anak yang ceria dan sihat. Dikurniakan rezeki yang melimpah ruah, kekayaan dan kenahagiaan.

Korang! Idea baru untuk rumah masi g-masing. Buat ni, tak yah dah nak gi khelah tepi air terjun.

Masak nasi, goreng sosej, nugget, sandwich ke semua bersantai kat rumah je kan.. Hihi













8 comments:

  1. Akak paling suka gambo no 5 tu dik....bestnye masuk je bilik ayo ada taman bunga... :)

    ReplyDelete
  2. cantik... tp mcm takut ajer nak buat dlm bilik

    ReplyDelete
  3. Salam singgah sini wawa...cantik tapi takut pula nanti tak dapat nak lelap...hihi

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum..cantiknya lantai2 tu...nampak hidup..syoknyelah kalau dpt lantai bilik mcm ni kan...

    ReplyDelete
  5. kite suka gambar dalam bilik air.. sweet je tengok.. ;)

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊