Assalamualaikum wbt,

Siapa pernah kena gigit di semut dan nyamuk? Erk! Nyamuk gigit jugak ke? Hihi



Seriuosly, memang sakit dan gatal. Gatal yang memedihkan sebab kita akan garu sampai merah-merah. Wawa jenis tak suka rasa gatal dan sakit, kalau kena tu rasa macam nak garu-garu sampai luka.. Hehe


Yang wawa tak suka itulah biasanya selalu datang dan kena. Selalu kena gigit di semut, di nyamuk. Semalam, entah dari mana datangnya semut tetiba rasa sakit je dekat lengan pergelangan siku. Tengok-tengok, tersipu si semut.. Lepas tu, bermulalah sesu gatal merenyam. Wawa garu-garu tak hilang jugak. 


Tetiba teringat si Cream Herbal Blend. Terus sapu, alhamdulillah hilang tak sampai 5 minit. Memang kena ada kat sebelah sokmolah si herbal blend ni..hihi

Korang pun boleh guna untuk anak-anak dan diri sendiri. Cream semulajadi pelbagai guna..")

3 Comments

  1. Lagi mudah masuk aje dalam handbag walau kemana pergi..

    ReplyDelete
  2. memang gatal ... geram rasanya kalau tak dapat tangkap nyamuk tu :p

    ReplyDelete
  3. perlu sentiasa ada tu kalau alah dgn gigitan semut n nyamuk.

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊