Cara Kecutkan Jerawat Dalam Masa 5 Jam

Assalamualaikum wbt,

Hai semua, apa khabar? Alhamdulillah, wawa doakan kalian sentiasa diberi kesihatan yang baik setiap masa supaya kita dapat meningkatkan amal ibadah pada-Nya. Hari ini wawa bersiaran dari kampung Padang Landak, Jerteh Terengganu. Bermalam di sini 2 hari semata-mata nak makan durian.. Hehe

Rumah mertua akak ipar memang sangat banyak pokok durian, buah pun lebat-lebat sampaikan tok peraih boleh datang ambil untuk jual. Semalam lagi wawa dah sampai jam 1 pagi sebab bertolak dari paka dah lewat. Pagi semalam hari jumaat, jam 7 pagi lagi wawa dah mengadap 5 biji durian. Haha.. Melampau kan? Tapi itu lah, isinya yang color kuning buat wawa lupa dah makan banyak.. Kiki

Bila dah makan banyak sangat durian, pasti badan pun panas kan? Dengan air yang tak berapa nak cukup, timbul laa cik jerawat kat pipi. Makan durian dah melampau, vitamin tolak tepi dulu. Sebab tak nak campurkan vitamin dengan buah kan.

Disebabkan tak berapa nak suka tengok jerawat duk menapak lama, malam tadi sebelum tidur wawa telan 2 biji VITA E COMPLEX Shaklee. Alhamdulillah, bangun pagi ni jerawat dah tak ade kecut. Sebelum ni wawa cuma amalkan 1 biji sahaja untuk kekalkan kesihatan. Semalam nak kecutkan jerawat telan 2 biji. PASTIKAN AMAL SEBELUM TIDUR ya. Sebab waktu kita tidur badan kita sedang menjalankan tugasnya dengan berkesan..")



Alhamdulillah, sangat berhasil. Korang boleh cuba juga tau, guna Vita E Complex shaklee sahaja. Vitamin brand lain wawa tak sure. Berbeza Vita E shaklee adalah di extract bersama selenium bagi meningkatkan keberkesanan vitamin E itu sendiri pada badan kita.

Nak cuba? Boleh!!")

Jom jaga kesihatan diri. ")

Terima Kasih sudi luangkan masa membaca..") Semoga peroleh ilmu yang bermanfaat.

For orders and inquiries, boleh contact Wawa terus ya..")

Ingin menjana pendapatan 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Wawa untuk:-

FREE CONSULTATION
AFFORDABLE PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!


Founder of MME Legacy.
Your Shaklee Independent Distributor

Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

Whatsapp: 019 996 6576
SID No : 1109915
Instagram: @Beauty_Skin_bywawa

1 comment:

Mardiah Diana said...

Diana pernah amalkan vita E complex ni...memang ada hasilnya sis...