Tuesday, 25 August 2015

Breakfast Like A King

Assalamualaikum wbt,

Salam sayang buat readers wawa sayangi.")

Apa khabar hari ni? Wawa doakan kalian sentiasa dalam keadaan sihat walafiat.")

Dah sarap? Alhamdulillah, selamat pun masuk dalam perut. Nak tahu apa wawa makan pagi ni? Orang kata breakfast like a king. Memang super king laa. Hehe




Cucur bilis + ikan + bawang. Lepas tinggal 3 ketul baru snap gambar.")

Semestinya minuman kegemaran wawa setiap pagi, ESP + Mealshake + Milo. Boleh kenyang sampai petang. Lepas separuh baru snap kan..")

Korang yang tengah diet tu, jangan follow  ye. Nantikan double triple besarnya. Minum ESP sudah cukup untuk sarapan pagi korang. Wawa boleh makan sesuka hati, sebab wawa akan makan Omega Guard plak untuk stabilkan berat badan.

Lepas tu, jangan lupa makan supplemen kecergasan sepanjang hari. 


B-complex - mengelakkan tekanan seharian, melancarkan perjalanan darah.
Vitalea - mengekalkan tenaga.
Vita c - meningkatkan imuniti serta membantu membina collagen dalam tubuh.

Selamat pagi & thanks tau singgah sini.. Nak dapatkan cara makan supplemen yang betul, boleh tanya wawa..")

3 comments:

Nurzakiah Hanum said...

wow

paridah said...

kenyang mkn cekodok bilis tinggal 3 ketul jer..

hainom OKje said...

Alaaaaaa best ler .....awak tokey Shaklee hihi....tak yah nak risau ek....

Teringinlah pula nak buat cucur bilis tu....my faveret tu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...