Rahsia Lelaki Awet Muda

Assalamualaikum wbt,

Wawa nak kongsikan dengan korang testimoni Vivix dengan si jejaka. Wah, ingatkan perempuan je yang boleh awet muda. Lelaki pun boleh juga..hihi

Jom, lihat perbezaan jejaka hensem ni. Perubahan yang sangat ketara selepas 15 hari amalkan Vivix. Awesome!!")




Allahuakbar!! Lihatlah brader ni. Minum vivix dalam masa 15 hari, kulit jadi lebih CERAH!
Parut semakin pudar, wajah lebih segar dan berseri.

Siapa kata Orang perempuan je nak awet muda? Lihat ni, untung abang ni dapat kulit lebih sihat dan cantik.

Perbezaan Sebelum dan selepas;

Sebelum - Kulit lebih gelap, muka berminyak, parut jelas kelihatan besar dan gelap, bibir hitam gelap, liang pori besar.

Selepas - kulit cerah dan segar, parut semakin pudar, parut mengecil, kulit lebih halus dan licin, bibir nak jadi merah, minyak TIADA.

Subhanallah, hanya dalam masa 15 hari abang ni dapat kulit yang lebih segar dan sihat. Tak nampak sakit macam gambar before. Suka ke suka kalau dapat macam ni?

Siapa nak transform diri BEFORE RAYA? Korang ada masa lebih kurang 10 hari lagi.

Jom Cantikkan wajah, segarkan wajah, sihatkan wajah serta diri.


Tampil GORGEOUS DI HARI RAYA!!!

Klik for Order!")

 Founder of MME Legacy.

     Your Shaklee Independent Distributor
     Wawa | wanrokiahwanismail@gmail.com

     Whatsapp: 019 996 6576
     Instagram: @Beauty_Skin_bywawa

     Facebook: Puan Wawa or  Beauty_Skin_Bywawa (page)


2 comments:

paridah said...

nak awet muda sentiasa boleh cuba produk ni pasti gprjes di hari raya.

Puan Wawa said...

Betul tu kak... hihi

Jom cuba..")