Asbab GLA, beliau dapat atasi masalah cyst. Semuanya dengan izin Allah jua. Alhamdulillah.

.




Manfaat Utama Gamma-linolenic Acid (GLA)

✔️ Herba tradisi yang diyakini - membantu atasi ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat sarag & meningkatkan stamina.
✔️ mengawal selia estrogen & testosteron - Gla membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormon lelaki dan wanita, memperbaiki simpton PMS spt kesakitan,mood swing, retensi dan sakit payudara.
✔️ melambatkan menopaus - memperbaiki keadaan menopaus spt hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.
✔️ memperbaiki prostatomegaly - gla memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing.
✔️ menentang kanser - gla adalah antioksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.
✔️ memperbaiki inflamasi kulit - mengurangkan inflamasi kulitq, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memperbaiki bintik penuaan, tinea, kurap. Ia juga kurangkan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.
✔️ menghalang komplikasi diabetes - merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. Meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah yang tinggi.
✔️ pelangsingan dan menghalang tambah berat badan - merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk wanita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk elak keasidan hiper.
✔️ menghalang tekanan darah tinggi - menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah,pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung.
✔️ memperbaiki tekstur rambut - memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.

.

Perunding Kesihatan Anda,
019 996 6576