Tip Murah rezeki

Assalamualaikum wbt, 

Bismillahirrahmanirrahim. 

Selamat pagi semua! Banyak hari tak bersiaran, kekangan selalu ada kan, zass kat diri sendiri.. Jangan selalu beralasan.hihi

Apa khabar sahabat wawa? Alhamdulillah,  wawa doakan kalian yang rajin berkunjung ke sini diberikan kesihatan yang baik dan dikurniakan rezeki yang deras sederasnya..")

Actuallay, wawa nak share tips untuk murah rezeki. Ramai yang mencari tips ni, sebab kita tak tahu nak cari rezeki kat mana jadi kita guna kaedah "Menjemput Rezeki".

Macam mana tu? Nak tahu tak? 


Caranya mudah aje, setiap kali lepas solat kita doakan orang lain. Terutamanya,  kedua ibu bapa kita. 

Setiap kali lepas solat, doalah apa saja untuk kedua ibuayah. Kita doakan juga untuk adik beradik, sahabat2 serta guru2 kita, contoh mereka belum kahwin, kita doa supaya mereka cepat bertemu jodoh, dikurniakan anak dan sebagainya.

Mendoakan orang lain adalah salah satu cara untuk kita menjemput rezeki. InsyaAllah. 


Selamat beramal ye..")

3 comments:

mama 3farhanah said...

Terima kasih atas peringatan ni. Memang sentiasa mendoakan orang tua.
Sob, sob, sob rindu kat depa..

Puan Wawa said...

sme2 mama.. saling beringat kan..")

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Senang je rupenye.
Thanx PW.