Testimoni Vita C Shaklee Hilangkan Selsema

Assalamualaikum & morning! 

Bismillahirrahmanirrahim. 


Happy Chinese New Year.^_^


Biasa wawa share Vita C dengan kecantikan. Sinonim betul dengan CANTIK ni. Jarang cerita Vita C boleh bantu elak demam, kurangkan selsema, bersin.



Testimoni dari sideline wawa, cik su kasi 4 biji Vita C dekat Uncle dia sebab kecian tengok, asyik bersin je sampai merah hidung. Biasa laa kan, bila kena selsema kita akan rasa tak selesa. Rasa rimas je..
.
Selepas telan 4 biji Vita C, Alhamdulillah dengan izin Allah tak ada lagi bersin2 macam sebelum ni.. Terus order 1 botol.. hihi .

Teringat kisah wawa setahun yang lalu, wawa dalam kategori antibodi lemah. Selalu demam, pantang duduk dekat dengan orang selesema, batuk nanti petang selamat laa.. Balik rumah, badan pun seram sejuk laa jawabnya. Bila demam plak, seminggu tu barang wajib..hihi.. (setiap bulan ambil mc) .

Alhamdulillah, syukur dengan izin Allah wawa dah jarang sangat demam. Kalau ada pun, badan je panas kejap2, esoknya dah ok..

Kini, saya jatuh CINTA dengan VITA C. Hari2 makan Vita C untuk tingkatkan imuniti badan. 

Anda selalu demam? Makan VITA C HARI-HARI. Wassap wawa untuk order VITA C ( 019 996 6576 )


Share:

1 comment:

  1. Vitamin C memang penting utk tubuh. Tak cukup vitamin C dalam badan,..tu yg batuk & selesema rajin menyinggah.

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark