Selamat Pagi Yang Ceria!

Assalamualaikum wbt, 

Bismillahirrahmanirrahim. 

Alhamdulillah,  syukur Ya Allah masih panjangkan usia kami. Terima Kasih Allah, dengan nikmat hidup yang Engkau berikan.

Allah, sungguh besar nikmat Allah bagi. Mengapa kita sering lalai? 

Hari ini, insyaAllah akan dimanfaat sebaik-baik mungkin.

Ehh, macam mana nak jadikan hari ini bermanfaat? Mudah saja, sentiasa berzikir dikala senang mahupun susah.

Allah janjikan, sesiapa yang berzikir padanya akan diberikan kemudahan dalam setiap sesuatu. 

Mudah kita buat kerja, mudah kita selesaikan masalah, mudah kita dapat rezeki, dijauhi perkara yang tidak baik, tidak bercakap perkara yang sia-sia dan banyaklah.. hihi

Jom istighfar kawan..")


SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

4 comments:

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Saya ni banyak cakap..
Kadang2 sedar benda tu sia2 je...
Pot..pet..pot..pet...
Semoga dipelihara lidah ni.

Puan Wawa said...

Hehe..

Wawa pn mcm tu jgk, kena istighfar selalu.. ")

aRz MoHa said...

dengan istighfar diampunkan dosa dan dimurahkan rezeki

aRz MoHa said...

kena banyakkan istighfar sebab kita tak sedar banyaknya dosa kita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...