Petua Hilangkan Bau Ketiak Hangit

Assalamualaikum,

Bismillahirrahmanirrahim.

10 Petua Hilangkan Bau Ketiak Hangit Dengan Berkesan & Semulajadi 5 Cara Hilangkan Bau Badan Dan Ketiak 15 Cara Menghilangkan Bau Badan Dengan Cepat Cara Menghilangkan Bau Ketiak Paling Mudah Hilangkan bau ketiak busuk 8 Petua Hilangkan Bau Busuk Ketiak Dengan Berkesan produk hilangkan bau badan cara menghilangkan bau ketiak pada baju cara menghilangkan bau ketiak yang menyengat cara menghilangkan bau ketiak dengan tawas cara menghilangkan bau ketiak dengan daun sirih cara hilangkan bau ketiak tradisional cara menghilangkan bau badan dan keringat berlebih penyebab bau badan Cara menghilangkan bau ketiak di baju Cara menghilangkan bau keringat pada baju  cara menghilangkan bau ketiak secara permanen cara menghilangkan bau ketiak yg sudah menempel di baju cara menghilangkan bau baju tidak kering cara menghilangkan bau membandel pada pakaian cara menghilangkan bau keringat pada baju tanpa dicuci cara menghilangkan bau ketiak pada badan cara menghilangkan bau baju baru tanpa dicuci cara menghilangkan bau apek di lemari baju

Ok je kan tajuk tu? Hehe.. Petua ni wawa dapat dari ayah wawa sendiri. Ayah wawa berumur 73 tahun. Sejak dari muda, ayah tak pernah pakai deodorant atau apa saja perfume kat badan. 

Ayah wawa seorang peneroka, dari muda kerjanya kait buah kelapa sawit, potong buah, tebas lalang.. Kerja berat laa semua, kalau buat kerja berpeluh sampai basah baju. Tapi pelik, wawa tak pernah bau hangit ketiak ayah.. haha.. kelakar, tapi itulah ayah wawa...

Satu hari, wawa tanya ayah. Apa ayah pakai sampai langsung tak ada bau kan, padahal kerja berat. Ayah pun bagitau, dia tak pakai apa-apa deodorant pun. Cuma, dati muda ayah amalkan bila mandi ayah gosok ketiak tu.

Macam mana gosoknya? Haaa, pastilah ada cara. Caranya ;

10 Petua Hilangkan Bau Ketiak Hangit Dengan Berkesan & Semulajadi 5 Cara Hilangkan Bau Badan Dan Ketiak 15 Cara Menghilangkan Bau Badan Dengan Cepat Cara Menghilangkan Bau Ketiak Paling Mudah Hilangkan bau ketiak busuk 8 Petua Hilangkan Bau Busuk Ketiak Dengan Berkesan produk hilangkan bau badan cara menghilangkan bau ketiak pada baju cara menghilangkan bau ketiak yang menyengat cara menghilangkan bau ketiak dengan tawas cara menghilangkan bau ketiak dengan daun sirih cara hilangkan bau ketiak tradisional cara menghilangkan bau badan dan keringat berlebih penyebab bau badan Cara menghilangkan bau ketiak di baju Cara menghilangkan bau keringat pada baju  cara menghilangkan bau ketiak secara permanen cara menghilangkan bau ketiak yg sudah menempel di baju cara menghilangkan bau baju tidak kering cara menghilangkan bau membandel pada pakaian cara menghilangkan bau keringat pada baju tanpa dicuci cara menghilangkan bau ketiak pada badan cara menghilangkan bau baju baru tanpa dicuci cara menghilangkan bau apek di lemari baju

Waktu mandi, pastikan kita gosok ketiak tu guna belakang tapak tangan bersama selawat atas Nabi 3 kali. Amalkan setiap hari. 

Wawa memang amalkan lepas ayah cakap tu, Alhamdulillah ketiak wawa tak de bau pun kalau tak pakai deodorant. 

Selamat beramal..")
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

4 comments:

Farrah MF said...

Amboiii, tajuk! Heheh akak pun amalkan petua ni :)

Puan Wawa said...

Haha... kan, melampaj je tajuk.. tpi realitinya ada kak.. keh2

Kakzakie said...

Betullah wawa petua ini memang boleh pakai sebab keluarga kakak pun percaya pada petua ini dan memang kami amalkan juga...

ros_reeza said...

baca tajuk macam menarik. hihihi.. thanx berkongsi petua :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...