Assalamaualaikum wbt,

Bismillahirrahmanirrahim.


Allahuakbar, tak sangka status wawa di facebook hari ini mengundang salah faham dikalangan rakan-rakan. Lebih parah, mak saudara wawa sms bertanya soalan bertalu-talu. Siap-marah-marah lagi sebab tak bagitahu dan tak cerita hal wawa dah pregnant.

Allahuakbar, serius tak tahu nak jawab macam mana dah.. haha.. Mak saudara asyik cakap wawa nak sorok dari dia.. Kelakar pun ada, tapi biarlah dieorang nak fikir apa pun. kan2? 


Inilah status wawa yang jadi kontroversi pada mak-mak saudara wawa..hehe

Bercakap tentang hamil, shaklee pun ada supplemen untuk kesuburan. Kebanyakan customer wawa dan rakan-rakan SID yang lain, Alhamdulillah dengan izin Allah mereka berjaya hamil. Ada juga sahabat-sahabat wawa yang makan tapi belum ada hasil, rupanya cara makan tak seperti yang dianjurkan. Sahabat wawa dia beli dengan orang lain, jadi tak sama lah cara makan untuk set kesuburan tu.

Wawa belum terasa nak makan lagi untuk set kesuburan tu, sebab sekarang wawa lebih kepada supplemen penjagaan kulit. Nanti bila dah rasa nak makan, baru wawa try untuk set shaklee plak..hihi.. Jangan ada yang marah wawa plak ye..")

Kisah customer wawa yang berjaya hamil dengan izin Allah. KLik link untuk baca..")