Assalamualaikum wbt,

Bismillahirrahmanirrahim. 

Anyeong hashimikaa, selamat pagi sahabat wawa yang luar biasa hebat. Apa khabar hari ini? Alhamdulillah,  sihat walafiat. Wawa doakam kalian yang singgah baca entry wawa dikurniakan rezeki yang deras sederas derasnya.

November, selamat meninggalkan kita. Hari ini, bulan baru, hari baru dan azam baru untuk capai impian yang kita target. 

Kalian ada target? Kalian punya impian? Sudah anda senaraikan target kalian? Semua orang ada impian dan target, begitu juga dengan wawa. Yang membezakan antara kita, bagaimana cara untuk kita capai impian tersebut. 

Satu cara mudah untuk realisasikan impian adalah dengan MENULIS SEMUA IMPIAN KITA BESAR-BESAR DAN TAMPAL ditempat yang selalu kita nampak. Boleh juga bagi orang lain nampak, supaya setiap prang yang melihat mendoakan impian kita.

Tapi haruslah sejajar dengan meletakkan Allah ditempat yang paling atas. Biasa kita dengar, usaha dulu baru tawakkal kan? Kali ni wawa naka ajak kalian untuk letakkan tawakkal dan kebergantungan kita pada Allah yang pertama. Dan baru kita susuli dengan usaha. 

Allah MAHA PEMBERI REZEKI, Maha Mengetahui, Maha Pengasih, Maha Penyayang, Maha Kaya.  Allahuakbar, Ya Allah.

Allah punyai segala, kenapa kita tidak meminta pada Allah? Ok, mulai hari ini dekatkan diri kita dengan Allah untuk capai Impian kita. 

Dibawah photo yang wawa nak gambarkan IMPIAN yang wawa PASTI CAPAI. Wawa memilih untuk jadi yang paling bawah. 


Anda nak yang mana? Pilihan ditangan anda.