Assalamualaikum wbt, 

Apa khabar sahabat? Alhamdulillah,  Allah kurniakan kesihatan pada kita. Wawa doakan kalian yang membaca blog vitaminwawa dikurniakan rezeki yang sederas-derasnya. Dikurniakan kekayaan dan kejayaan dunia dan akhirat.

Berbalik pada tajuk kat atas tu, sekarang ni musim orang demam mungkin. Sejak dari minggu lepas, wawa dikelilingi dengan orang-orang yang tidak sihat, demam, batuk, selsema dan badan juga tidak larat.

Subhanallah,  Allah tarik sedikit nikmat sihat untuk kurniakan keampunan pada kalian. Bersyukurlah.


Ketika sakit, kita diuji dengan kesabaran. Sabar ketika hidung selsema, sabar ketika batuk, sabar untuk kita jalani kehidupan seharian dalam keadaan kita tidak sihat. Kesabaran apabila selera makan tiada dam kita jadi tidak larat.

Alhamdulillah,  Allahuakbar,  Subhanallah. Syukur Ya Allah, kurniakan kesihatan yang baik pada wawa. Seingat wawa, wawa ni jenis cepat berjangkit dengan virus demam ni. Pantang orang sebelah selsema, rakan2 kerja demam, malam siap la. Sakit tekak, badan seram sejuk, simpton2 orang nak demam mula laa datang.

Sekarang ni, Alhamdulillah.  Walaupun orang sebelah, rakan depan, belah kanan, depan sikit, demam dan batuk serta selsema. Allah masih jaga wawa dari berjangkit virus demam. Wawa dah tahu antibodi wawa lemah sebelum ni, cepat aje kena demam jika duk tepi orang demam. Selalu demam, boleh katakan sebulan sekali wawa pasti ambil MC.

Apa yang wawa buat untuk tingkatkan antibodi? Wawa bantu kuatkan iMUNITI badan wawa melalui Sustained Release VITAMIN C. Yes, Vita C plus sangat membantu. Sebab apa? Sebab ia meningkatkan Imuniti badan wawa supaya kuat untuk melawan serangan virus. Wawa dah tak ingat bila wawa last demam.

Sebelum ni, wawa ada ambil juga NUTRIFERON untuk imuniti jugak tapi kini NUtriferon dah habis. Nak restock pun dah out of stock dekat HQ.

Sekarang, wawa memang amalkan Vita C plus untuk imuniti dan juga kulit..")

Salah satu rahsia kulit cantik adalah cikup Vita C plus.

For Info and Order:

emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”