Assalamualaikum wbt,


Alhamdulillah, syukur pada Mu Ya Allah. Mengizinkan seorang lagi khalifah dimuka bumi berada didalam perut ibunya. Sungguh wawa sangat terharu. Tiada ucapan paling baik dilafazkan saat ini, hanyalah ALLAHUAKBAR, SUBHANALLAH, ALHAMDULILLAH. Kun Fayakun. Sekiranya Allah nak jadikan sesuatu, maka jadilah..


Hari ni pelbagai perkara yang berlaku pada wawa. Mungkin ini satu ingatan buat kami sekeluarga, supaya beringat, letakkan kebergantungan 100% kepada Allah.

Sahabat wawa merangkap customer yang pada mulanya nak consume supplemen untuk kecantikan. Kami sembang tentang perkembangan masing-masing disaat awla pertemuan dan seterusnya berkisar tentang anak. Pelbagai ikhtiar telah dilakukan dan perlbagai jamu telah dirasa, namun hasilnya Allah belum memberi padanya. Dari situ bermulalah episod Puan A untuk mengconsume supplemen kesuburan bersama suami. 

Bermula bulan May 2014, beliau mula mengambil supplemen kesuburan iaitu ALFALFA, GLA COMPLEX, BCOMPLEX, VITAMIN E COMPLEX, ZINC COMPLEX serta Energizing Soy Protein (ESP). Pada awalnya, sejak consume supplemen kesuburan Puan A menantikan penuh debar. Sampai masa dan cek dengan pregnancy test, hasilnya tiada.. Beberapa bulan selepas tu, wawa nasihatkan beliau untuk tidak stress, amalkan sentiasa ayat-ayat untuk dapatkan zuriat. Puan A jalani kehidupan seperti biasa.



Selepas tujuh bulan penantian, hari ini beliau telah menghantar satu message tanda kehamilan. Sungguh wawa terharu, rasa meremang bulu roma mendengarkan berita gembira dari sahabat wawa. Sesungguhnya, ikhtiar itu perlu tapi bagaimana cara untuk kita ikhtiar? Terpulang kepada diri sendiri.

Nak cuba Ikhtiar secara supplemen semulajadi? Boleh hubungi wawa pada bila-bila masa.

=====

For Info and Order:



emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”