7 RAMUAN UTAMA COLLAGEN POWDER

======


1. Kolagen Dari Sisik Ikan Merah
》Memelihara kulit jadi fleksibal tetapi tegang, memberikan reaksi melantun apabila kulit ditarik. Kolagen ikan mengandungi elastin yang berfungsi bergandingan bahu dengan kolagen untuk mengekalkan kulit menjadi tegang, anjal & elastik.

2. Ekstrak Biji Camellia Japonica
》Biji Camellia Japonica terdiri dari asid oleik, satu emolien & pelembap kulit yang hebat & isoflavon, antioksidan semulajadi yang mampu mengurangkan radikal bebas. Membekalkan nutrisi dan penghidratan.

3. Ekstrak Pfaffia
》Pfaffia yang juga dikenali sebagai ginseng Brazil, apabila digabungkan dengan ekstrak biji Camilla japonica, membantu formasi kolagen & asid hyaluronic. Dengan kemampuan luar biasa mengikat kuantiti air yang banyak. Asid hyaluronic mainkan peranan dalam menghidratkan tisu tubuh untuk menjadikan kulit lembut lembap & licin. Ringkasnya 
Membaiki rambut gugur serta kasar, ketidakseimbangan hormon, dan meningkatkan tenaga batin. Meningkatkan prestasi dan tenaga.

4. Vitamin C
》Menggalakkan penghasilan kolagen & menentang radikal bebas yang merosakkan kulit kita.

5. Vitamin B2, B6
》Bekalkan tenaga penting dalam proses pengeluaran kolagen di dalam sel tubuh.

6. Ekstrak Kekerang
》Mengandungi glukosamina sbg pelincir sendi, menghidrat mata, & melegakan ketidakselesaan mata.

7. Lactobacillus acidophilus
》Membantu mengimbangi mikroflora usus & membantu membina sistem usus yang sihat sekaligus tingkatkan penyerapan kolagen.


.

Ini adalah 7 ramuan utama dalam collagen powder yang wawa amalkan. 

Apa kandungan/ramuan kolagen yang korang makan? Ce cite..")

Nak cuba supplemen berasaskan kolagen? Pastikan anda faham setiap fungsi ramuan yang terkandung dan kolagen yang terbaik dan bagus untuk penyerapan optimum pastikan ia dalam molekul yang rendah.

Collagen yang wawa makan ni mengandungi 4000mg kolagen RSS (Sisik Ikan Merah) serta berat molekularnya adalah 1000 Dalton (berat molekular kolagen disukat dalam Dalton). Ia amat mudah untuk diserap oleh tubuh dan membantu meningkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

019 996 6576
vitaminwawa.blogspot.com

======

For Info and Order:



emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”