Vivix Hilangkan Batuk Adik!

Assalamualaikum wbt,

Vivix boleh boleh jadi 'First Aid' untuk adik..

Ya Allah, Alhamdulillah. Sungguh tak sangka, asbab VIVIX adik ain dah tak bunyi batuk. Lincah plak dia duk main2.

Wawa sampai tadi, adik ain sambut Cikde dia ni dengan selsema dan batuk. Sambil cakap sambil batuk.. Banyak cerita dia ngan Cikde.

Cikde, adik gi pantai.. adik mandi pantai.. ibu beli ni kat adik.. Ayahde, salam ngan adik. Ayahde tak salam lagi ngan adik.. Petah macam orang besar.. Umur baru tiga tahun.. 

Ayahsu tanya, adik umur berapa? Adik umur duo tahun.. haha.. keluar jugak klate dia.. 

Terus wawa gi dapur, bancuh VIVIX satu sudu dalam cawan.. Apa tu Cikde? Cikde nak buat apa tu? Arghh, batuk lagi.. kecian adik.. Cikde cakap kat adik, "dik minum air anggur ehh.. sedap, Cikde nak batuk adik hilang." Adik kata, Ok sambil minum guna sudu kecik..

Lepas 2 JAM, dah HILANG BATUK..!! Dari tadi duk cakap ngan Cikde ni, duk merayu bagai nak main enset Cikde. Cikde ada kelas laa sayang.. Nak guna enset ni..

Sampai sekarang duk merayu lagii ni... haha

Adik Ain, Alhamdulillah.. Batuk dah takde.. Subhanallah..

For Info & Order.
Your Shaklee Independent Distributor
Nama : Wawa
Contact No : 019.996.576
SHARE

Puan Wawa

  • Image
  • Image
  • Image
  • Image
  • Image

2 comments:

aeinna Musa said...

Syukur alhmdulillah..

Puan Wawa said...

Alhamdulillah...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...