Testimonial Nutriferon & SR Vitamin C

Assalamualaikum, 

Wawa nak sharing dari diri sendiri, Alhamdulillah kita ikhtiar Allah yang menyembuhkan. Ikhtiar yang bagaimana kita buat? Macam2 cara, wawa memilih untuk mengambil dari yang semulajadi dan selamat.

ANDA? BAGAIMANA??

[Sharing]

3 hari lalu wawa demam, badan jadi berat je, tekak plak perit.Simpton normal bile demam.Selsema & batuk memang wajib laa kan..

Kat rumah memang ade stok nutriferon n vitamin c, sebelum tido wawa ambik 1 sachet nutriferon, bangun pagi telan 1 biji vitamin c.

3 hari wawa makan, en suami paksa suruh makan panadol actifast.Tapi wawa da decide tak mau ambik da panadol/paracetamol. 

Alhamdulillah,  hari ni da tak de selsema, tekak pun da boleh menelan hilang perit tu..

Sebelum ni, kalau demam paling kurang seminggu dua baru hilang selsema. MC wajib ambik sebab tak larat.

Sejak consume NUTRIFERON & VITAMIN C, masa kita tak sihat InsyaAllah kurang..

Nutriferon & vitamin c, meningkatkan imunity badan kita.

Ikhtiar sihat semulajadi.
Wawa
0199966576
wanrokiahwanismail@gmail.com
http://vitaminwawa.blogspot.com
Share:

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne