Assalamualaikum wbt,

ESP sekarang dalam bentuk sachet kini telah dijual di pasaran Malaysia. ESP Sachet shaklee, manfaat yang sama dan kini lebih memudahkan. Bersama hashtag #mudahbilabilamasa amat sesuai untuk ESP sachet ini. 



Sudah lama yang menantikan ESP dalam bentuk sachet, kerana ia sangat menyenangkan semua orang terutamanya orang yang bekerja tak sampat nak breakfast di rumah, boleh bawa sahaja esp sachet untuk dibancuh di pejabat atau di mana-mana sahaja. Ia bukan sahaja sesuai untuk wanita dan lelaki bekerja, turut boleh di minum oleh ibu yang bakal melahirkan bayi comel. Ibu tidak perlu risau untuk membawa biskut jagung atau marie jika lapar, malah ibu boleh gantikan ESP sachet ini. Ia dapat meningkatkan tenaga ibu untuk hadapi saat bersalin nanti.


Bukan itu sahaja, ia juga mudah untuk travel. Tidak memerlukan space yang besar, anda hanya perlu meletakkn di dalam bandbag sahaja. Mudahkan? Grab now.😊


10 Manfaat ESP Shaklee Dalam Bentuk Sachet

Jika sebelum ini shaklee hadirkan ESP dalam bentuk tong, kini ia lebih memudahkan pengguna untuk menikmati minuman tenaga yang mengeyangkan ini pada bila-bila masa dan di mana jua. Bentuk sachet yang kecil dan cute, sangat mudah dan menyenangkan. Manfaat ESP Shaklee sudah pasti sama yang didatangkan dalam tong, iaitu:

ESP Sachet Shaklee Now Available!


  1. Memberi tenaga berterusan
  2. Membantu dalam penurunan berat badan berlebihan
  3. Memberikan rasa kenyang lebih lama
  4. Meningkatkan penghasilan susu ibu bagi ibu menyusu
  5. Menyokong pertumbuhan bayi di dalam rahim bagi ibu hamil
  6. Menghaluskan dan mencerahkan kulit
  7. Menguatkan otot rahim dan mengelakkan keguguran bagi wanita hamil
  8. Membantu mengatasi gastrik
  9. Mencantikkan rambut dan kuku
  10. Membantu mempercepatkan penyembuhan luka

7 Sebab Kenapa Pilih Protein Shaklee (ESP Sachet)



Protein Soya Adalah Pilihan Yang Lebih Baik


Protein Soya Sesuai Untuk Siapa?







Baca : 





Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.