Assalamualaikum wbt,


Inisiatif i-Citra membantu kewangan ahli KWSP yang terkesan akibat pandemik covid-19. Sejak PKP 1.0 dilaksanakan kerajaan telah memberikan pelbagai inisiatif kemudahan kewangan kepada rakyak iaitu i-lestari, i-sinar dan kini i-citra. 

Pengumuman ini sekaligus memberi sinar harapan baru kepada semua ahli KWSP dalam membantu meneruskan pengaliran kewangan dan memberi peluang kepada rakyat Malaysia untuk menjana pendapatan keluarga. 

I-Citra akan dibuka permohonan pada 15 Julai 2021 di laman web rasmi iaitu icitra.kwsp.gov.my dan pembayaran pertama akan dikreditkan dijangka pada bulan Ogos 2021.

Jadi, anda boleh bersedia untuk buat permohonan i-citra bermula 15 Julai nanti. Pembayaran ini hanya akan diberikan sebanyak RM 5,000 dan dikreditkan RM1,000 setiap bulan.

Oh ya, pastikan kewangan keluarga di gunakan sebaik mungkin supaya ia tidak berlaku kebocoran. Jika kalian ingin mencuba bisnes online dari rumah tanpa modal, wawa membuka peluang kepada anda untuk cuba bisnes shaklee bersama wawa. 







Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2021.






Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia




Selepas anda mendaftar di form diatas, anda perlu mengaktifkan keahlian terlebih dahulu untuk membolehkan anda menikmati harga diskaun keahlian sebanyak 20% dan anda secara automatik juga boleh menjadi agen.