Assalamualaikum wbt,

Siapa perlukan Best Seller Set Shaklee - Supplemen Untuk Kesihatan Harian | Pada bulan ini, shaklee menawarkan promosi Best Seller Set yang mana ia menjadi set pilihan ramai dan boleh diambil oleh sesiapa sahaja kecuali kanak-kanak bawah umur. Apa yang istimewanya best seller set ini adalah supplemen lengkap untuk keperluan harian seorang individu.

Best Seller Set Shaklee - Set Supplemen Untuk Keperluan Harian

Siapa Perlukan Best Seller Set Shaklee - Supplemen Untuk Kesihatan Harian
Supplemen Shaklee Untuk Kesihatan Harian

Setiap individu di Malaysia memerlukan pengambilan makanan tambahan supaya dapat mengekalkan kesihatan sehingga ke tahap maksimum. Ini kerana gaya hidup yang kurang sihat, pemakanan yang tidak teratur, merokok, persekitaran yang kurang sihat,  menjadi faktor kepada kelompongan nutrisi di dalam badan kita. Jadi, shaklee menyarankan pengambilan supplemen secara bijak, gaya hidup yang sihat dan lakukan senaman ringkas setiap hari boleh membantu meningkatkan kesihatan yang lebih baik.

Di dalam Best Seller Set Shaklee ini mengandungi beberapa supplemen penting untuk keperluan harian, antaranya Ostematrix, B complex, Omega Guard, Vitamin C (Sustained Release Vita-C Plus) , ESP (Energizing Soy Protein) serta Zinc Complex. Istimewa best seller set ini, anda akan mendapat percuma Zinc Complex.

Best Seller Set Shaklee - Set Keperluan Harian

Pengambilan nutrisi yang baik memainkan peranan penting dalam amalan gaya hidup sihat. Set best seller shaklee untuk keperluan harian ini membantu tubuh anda mendapat nutrisi asas berkhasiat yang diperlukan untuk menyokong kesihatan yang optimum.

1. Ostematrix (Kalsium)

Diformulasi dengan kalsium, vitamin D, magnesium dan empat nutrien pembina tulang untuk membantu menjaga tulang dan gigi yang kuat dan sihat.

Diformulasi khas dengan campuran 7 nutrien penting termasuk kalsium, vitamin D, magnesium, zink, kuprum, mangan, dan boron untuk membantu membina ketumpatan tulang. Kaplet bersaiz kecil, mudah ditelan.

2. B Complex 

Vitamin B memainkan peranan penting untuk fungsi tubuh kerana ia membantu menukar makanan kepada tenaga untuk sel-sel anda.

Keistimewaan B complex shaklee adalah Sistem Penyerapan Bioaktif Berpaten Asid Folik, salah satu vitamin B kritikal dan tidak mudah diserap. Maka, Shaklee membangunkan sistem penyerapan bioaktif berpaten yang menjadikan nutrien ini lebih mudah diserap untuk menyokong penyerapan. Teknologi berpaten ini adalah milik eksklusif Shaklee.

3. Omega Guard (Minyak Ikan)

Membekalkan spektrum luas asid lemak penting omega-3 bergred farmaseutikal dan dilengkapi dengan proses penyulingan proprietari molekul tiga peringkat.

Keistimewaan Omega Guard

Minyak Ikan Berpekatan Tinggi 
Omega Guard™ membekalkan spektrum lengkap tujuh jenis asid lemak perlu Omega-3 tulen, yang biasanya ditemui secara semula jadi dalam ikan kecil di habitat lautan dalaman air sejuk. Setiap hidangan mengandungi kepekatan 999mg Omega-3 (546mg EPA yang bermanfaat untuk kesihatan anda dan 360mg DHA yang penting untuk perkembangan dan fungsi normal tubuh). 

Penyulingan Molekul Berganda 
Untuk memastikan ketulenan dan kepekatan, minyak ikan di dalam Omega Guard™ menjalani proses moden Penyulingan Molekul Tiga Peringkat yang memekatkan asid lemak Omega-3 dan menyingkirkan bahan berbahaya seperti raksa, plumbum, kadmium, arsenik dioksin, PCBs dan lain-lain bahan cemar. Mengurangkan bau dan rasa kesan hanyir. 

Sahabat Laut 
Diiktiraf oleh Friend of the Sea® untuk membantu memastikan bekalan berterusan minyak ikan berkualiti tinggi yang stabil untuk produk Shaklee tanpa menjejaskan alam sekitar.

4. Sustained Release Vita-C Plus (Vitamin C)

Vitamin C semula jadi daripada ekstrak jagung membantu mencantikkan kulit, kuatkan sistem imun serta untuk kesihatan gigi, gusi dan tulang.

Penyelidikan menunjukkan bahawa vitamin C dan bioflavonoid mempunyai kesan pelengkap, menjadikannya lebih berkesan apabila diambil bersama. Nutrien ini membantu mengekalkan kesihatan dan memainkan peranan penting dalam pertumbuhan, perkembangan dan fungsi antioksidan tubuh badan kita.  

5. Energizing Soy Protein (ESP)

Makanan lazat yang kaya dengan kalsium dan protein. Protein soya membantu mengurangkan kolesterol. Jumlah protein yang disyorkan untuk memberikan kesan penurunan terhadap kolesterol darah adalah 25g sehari.

6. Zinc Plus

Penyokong Metabolik Semulajadi. Zink adalah mineral surih yang dijumpai hampir di dalam setiap sel badan dan komponen di dalam lebih daripada 200 enzim. 

Sebagai sebahagian daripada tindak balas enzim, zink terlibat dalam pelbagai aktiviti biokimia termasuk pencernaan protein, metabolisme asid amino, penghasilan tenaga, metabolisme tulang, penggunaan penggunaan vitamin A dan penghasilan hormon. 

Zink sangat penting dalam mengekalkan fungsi badan yang betul, menyokong pertumbuhan sel untuk rambut, kuku, kulit yang sihat serta mempromosikan kesihatan tubuh.


Siapa Perlukan Best Seller Set Shaklee - Supplemen Untuk Kesihatan Harian

Set Best Seller Shaklee supplemen untuk kesihatan harian sesuai untuk semua golongan, antaranya adalah lelaki, wanita, suami isteri, ibu hamil, ibu berpantang, ibu menyusu, seisi keluarga dan juga atok dan nenek.

1. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Lelaki

supplemen kesihatan shaklee harian

2. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Wanita

supplemen kesihatan shaklee harian

3. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Suami Dan Isteri

supplemen kesihatan shaklee harian

4. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Ibu Hamil

supplemen kesihatan shaklee harian

5. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Ibu Berpantang

supplemen kesihatan shaklee harian

6. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Ibu Menyusu

supplemen kesihatan shaklee harian

7. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Seisi Keluarga

supplemen kesihatan shaklee harian

8. Best Seller Set Shaklee Untuk Kesihatan Atuk Dan Nenek

set shaklee untuk kesihatan harian

Promosi Best Seller Set Shaklee 

promosi best seller set shaklee


Jika anda berminat untuk dapatkan set promosi dan ingin menjadi ahli shaklee dengan percuma, boleh hubungi wawa hari ini.

Jika anda berminat untuk menjana income shaklee dengan mudah, boleh baca disini terlebih dahulu. Mudahnya Buat Bisnes Shaklee 2020.


Hubungi kami;




Page FB : Kedai Vitamin Ketengah Jaya Paka 019-9966576
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Bandar Baru Bangi / Paka
Pengeposan ke seluruh Malaysia