VIVIX SHAKLEE MELINDUNGI 4 MEKANISME PENTING SEL BADAN MANUSIA.

Assalamualaikum wbt,

Tahukah anda, vivix merupakan minuman botani yang kaya dengan antioksidan yang bertindak melindungi tubuh badan kita sehingga ke tahap sel DNA. Sepertimana yang kita tahu bahwan DNA sel merupakan part of organ yang paling kecil dan halus. Itulah keistimewaan vivix yang dimiliki oleh shaklee.

vivix shaklee, pengedar vivix shaklee. pengedar vivix shaklee aktif, pos vivix shaklee seluruh malaysia, pos vivix shaklee, vivix shaklee paka, vivix shaklee paka aktif, FREE MEMBERSHIP SHAKLEE, cara join ahli shaklee secara percuma, vivix shaklee boleh free memebrship


Vivix merupakan produk yang dipatenkan oleh shaklee dan tiada pada mana-mana brand lain. Minuman botani lazat yang mengandungi campuran botani khas Shaklee termasuk ekstrak Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu.*
vivix shaklee, pengedar vivix shaklee. pengedar vivix shaklee aktif, pos vivix shaklee seluruh malaysia, pos vivix shaklee, vivix shaklee paka, vivix shaklee paka aktif, FREE MEMBERSHIP SHAKLEE, cara join ahli shaklee secara percuma, vivix shaklee boleh free memebrship


Sel merupakan komponen penting dalam badan, kerana badan seseorang terdiri daripada gabungan jutaan sel. Setiap hari berlaku ribuan sel yang mati dan dalam masa yang sama berlaku pertumbuhan sel baru. Pelbagai faktor yang menyebabkan sel tubuh kita mati antaranya asap rokok, radikal bebas, pemakan yang tidak seimbang, rutin hidup yang kurang sihat dan lain-lain.

Pertumbuhan sel baru terhadap badan kita bergantung kepada kesihatan badan. Jika badan kita cukup nutrisi, maka sel badan kita tumbuh dengan baik. Jika sebaliknya, badan kita mengalami kekurangan nutrisi. Jadi, bagaimana vivix membantu mekanisme sel badan?

4 Mekanisme Utama Vivix terhadapat sel adalah :

1. Mempertahankan Sel
Vivix bertindak mempertahankan sel badan dari mengalami kerosakan. Ia melindungi sel daripada serangan radikal bebas dan seterusnya mengekalkan kesihatan ke tahap yang lebih optimum.

2. Memberi Tenaga Pada Sel
Tahukah anda, sel badan juga memerlukan tenaga. Jika berlaku pengurangan tenaga, proses pertumbuhan dan perlindungan terhadap sel menjadi lemah. Kesannya, ia menyebabkan badan kita menjadi letih, lesu dan tidak bermaya.

3. Memperbaiki Sel
Badan kita sentiasa mengalami pembaikan. Namun, jika tidak mendapat nutrisi yang baik, proses pembaikan ini menjadi lambat. Perasan tak, mengapa orang sakit kencing manis mengalami luka yang lambat sembuh? Ini kerana pembaikan sel badan bagi orang yang ada kencing manis agak lambat.

4. Meningkatkan Prestasi Sel
Vivix amat membantu dalam meningkatkan prestasi sel badan. Sebab itu pengguna yang mengamalkan minum vivix setiap hari memberi feedback badan lebih sihat dan bertenaga.

Jadi, vivix adalah supplemen premium yang patut anda amalkan setiap hari bagi mengekalkan kesihatan ke tahap yang optimum.

Mommy wawa, saya berminat untuk dapatkan vivix. Boleh tahu bagaiman cara nak dapatkan vivix?

vivix shaklee, pengedar vivix shaklee. pengedar vivix shaklee aktif, pos vivix shaklee seluruh malaysia, pos vivix shaklee, vivix shaklee paka, vivix shaklee paka aktif,
2 BOTOL VIVIX  & FREE MEMBERSHIP


Untuk pengetahuan anda, harga sebotol vivix RM475.

Jika anda membeli 2 botol, anda akan mendapat diskaun sehingga RM190. Anda cuma perlu bayar RM760 sahaja.

Apa yang lebih best adalah, anda akan mendapat cash rebate sebanyak RM38. Woww sangat kan? Selain itu, anda juga secara automatik telah menjadi AHLI SHAKLEE dan juga AGEN SHAKLEE jika ingin menambah pendapatan. Selain itu juga, anda boleh menikmati diskaun sehingga 21% untuk setiap pembelian produk shaklee.

Best ke best?

Click ▶️ www.wasap.my/60199966576

Pilihan Promosi shaklee di SINI.

019-9966576 (Mommy Wawa) 
BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant
COD Ketengah Jaya