Set Bersalin Shaklee - Promosi Ogos 2018

Assalamualaikum wbt,

Khas untuk ibu-ibu yang sedang menanti hari bersalin, sempena minggu penyusuan ibu juga shaklee mengadakan promosi besar-besaran bagi menyahut kempen menyusu susu ibu. Set bersalin shaklee memberi pengalaman yang menakjubkan buat anda dan si manja.

Set bersalin shaklee menjadi pilihan ramai ibu-ibu di luar sana bagi membekalkan nutrisi lengkap pada si manja seawal usia satu hari. Nutrisi yang baik bermula dengan diri ibu sendiri, pengambilan makanan yang seimbang, gaya hidup yang sihat serta pengambilan supplemen set hamil shaklee membantu ibu-ibu bersalin dan berpantang dengan lebih sihat dan gembira.

SET BERSALIN & BERPANTANG SHAKLEE :

Set Bersalin Shaklee - Promosi Ogos 2018, Set Bersalin Shaklee : Pengalaman Berpantang Dengan Shaklee Set Bersalin Shaklee 2018 Harga set bersalin shaklee, set berpantang shaklee, set bersalin, set berpantang, supplemen untuk berpantang, supplemen untuk bersalin,


Berpantang dengan lebih sihat dan gembira dengan Set Bersalin dan Berpantang Shaklee

1. *VITALEA (multivitamin)*

Membekalkan vitamin dan mineral penting buat si ibu yang mungkin tak dapat nutrien lengkap dari diet harian. 

Vita-Lea Iron Formula adalah multivitamin dan multimineral yang mengandungi zat besi yang penting untuk membentuk semula sel darah merah. 

Kita sedia maklum ibu-ibu kehilangan darah sewaktu proses kelahiran kan.

2. *Sustained Release Vita-C Plus*

Bekalan vitamin C yang cukup dalam diet harian ibu dapat membantu menghasilkan susu ibu yang berkhasiat dan sihat untuk memberi kesihatan menyeluruh buat ibu dan bayi.

Sustained Release Vita-C Plus membantu meningkat sistem imun ibu agar kekal bertenaga dan tak mudah diserang deman selesema. 

Sustained Release Vita-C Plus juga membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka dalaman ibu lepas bersalin dan luka pembedahan caesarean jika bersalin secara pembedahan.

Vitamin C memainkan peranan penting dalam pertumbuhan sel tumbesaran bayi.

3. *B complex*

B-Complex mengandungi 8 jenis Vitamin B yang penting untuk kesihatan tubuh badan. B-Complex membantu menukarkan makanan kepada tenaga supaya ibu dalam pantang kekal sihat dan berselera makan. 

B-Complex membantu ibu berpantang bebas stress dan depresi dengan mengelakkan meroyan ketika di dalam tempoh berpantang. Buat si ibu pula, ia dapat mengurangkan tekanan sekaligus dapat buat ibu sentiasa berasa tenang dan selesa.

Vitamin B complex dapat mengekalkan kesihatan sistem saraf bayi. ia juga penting untuk penghasilan hormon dan sel darah merah bayi.


3. *ESP-energizing soy protein*

Bayi kita memerlukan sumber protien yang mencukupi dalam proses tumbesaran kerana protien adalah ‘basic building block of the body’.

Selain itu, sumber protien yang selamat seperti non-gmo soy sangat membantu dalam penghasilan susu ibu.

Protein soya dari sumber yang tidak diubah genetiknya (Non-GMO) membantu dalam memperbaharui dan membaiki sel-sel tubuh badan. 

Protein memberi tenaga yang berpanjangan kepada ibu dalam pantang dan ESP Soy Protein Isolate Powder juga membantu memekatkan dan meningkatkan kuantiti susu ibu.

4. *OSTEMATRIX (kalsium)*

Susu ibu dihasilkan 40% daripada kalsium.
Dan, kalsium ini sangat penting untuk tulang dan gigi yang sihat buat si manja.

Ostematrix membantu mengelakkan sakit pinggang dan sembelit ketika ibu-ibu ketika berpantang. 

Ibu-ibu akan lebih bertenaga walaupun berjaga malam untuk menyusukan bayi sekaligus membekalkan kalsium kepada bayi.

5. *OMEGA GUARD ( minyak ikan)*

Omega guard yang mengandungi omega-3 fatty acid sangat membantu dalam perkembangan otak dan mata yang sihat buat si manja.

Kajian saintifik membuktikan, lebih banyak bekalan omega-3 anda bekalkan kepada bayi anda, lebih hebat dan cepat neurons akan berhubung sekali gus menjadikan anak kita pintar.

6. *ALFALFA complex*

Alfalfa Complex mengandungi banyak nutrien penting seperti vitamin K,A,B1,B6,C,E kalsium, zinc and iron. Kesemua nutrien-nutrien ini adalah penting untuk tumbesaran bayi yang sihat.

Bagi ibu pula , Afalfa Complex dikenali sebagai kacip fatimah moden untuk membantu mengecutkan peranakan. Alfalfa Complex juga membantu menghilangkan keputihan. 

Alfalfa ini adalah rahsia turun temurun untuk menambahkan dan memekatkan susu ibu!

Ibu-ibu yang sedang menanti waktu untuk melahirkan baby, sedang mencari set bersalin dan berpantang yang sesuai? Bolehlah cuba set bersalin dan berpantang shaklee ini. 

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)

BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Penawar
Pengeposan ke seluruh Malaysia