Assalamualaikum wbt,

Alhamdulillah, 3 hari chewable vitamin c shaklee berada dipasaran selepas setahun merehatkan diri. hehe.. Bukan rehat sepenuhnya tau, tetapi pihak shaklee telah melakukan penambahan kandungan yang mana memberi lebih keberkesanan produk.

Pasti ramai yang tertanya-tanya apakah perbezaan antara Chewable Vitamin C dengan Sustained Release Vitamin C yang botol besar. Apa yang membezakan antara dua produk ini? 


Perbezaan Chewable Vitamin C dan Sustained Release Vita C Plus shaklee.


Siapa yang boleh ambil chewable vitamin c dan siapa pula yang boleh ambil sustained release vitamin c shaklee?

Kedua-dua produk ini adalah berbeza kandungan vitamin c dimana chewable adalah 100mg vitamin c sahaja, manakala sustained release vitamin c 500mg.

Bagi chewable vitamin c lebih sesuai untuk kanak-kanak sejak berumur 3-4 tahun dimana sudah boleh mengunyah dan ia juga boleh diambil oleh orang dewasa yang suka mengunyah. Rasa masam vitamin c ini dapat juga membantu anda yang mengalami loya akibat pregnant, mabuk lauk dan sebagainya.

Siapa yang boleh makan chewable vitamin c shaklee adalah sejak berumur 3/4 tahun sehingga dewasa.

Ia dapat membantu membekalkan nutrisi tambahan pada anak-anak yang kurang mendapat nutrisi lengkap dari pemakanan harian. 

Baca info lengkap tentang chewable vitamin c shaklee di SINI. Jika anda sedang mencari supplemen terbaik untuk anak-anak, bolehlah cuba chewable vitamin c shaklee. 

Hubungi kami: 

019-9966576 (Kak Wawa)

BYG Families
Page FB : Kedai Vitamin Pengerang
Your Certified Shaklee Product Consultant

COD Bandar Penawar