Assalamualaikum wbt,

Vivix Shaklee sesuai untuk mencantikkan isteri!")

Kak wawa baru habis baca kat blog byshaz yang dia share kisah rumah tangga. Lawak, kelakar dan macam tak lagik dek akal pun ada. Kak wawa memang langsung tak follow page KRT ni sebab dah tahu, memang macam-macam kisah yang negatif. Korang, kak wawa nak ingatkan tau apa yang kita baca, kita fikir, kita sebut itu yang akan jadi kat kita. Jadi, sila elakkan. haha. Ya Allah, minta maaf, sebab kat blog shaz kak wawa dah terbaca.

Pesanan dan ingatan buat suami-suami yang dikasihi Allah selalu, usah kalian melihat atau membandingkan orang lain dengan isteri-isteri kalian. kalian tidak tahu macam mana kehidupan orang lain berbanding hidup isteri anda.

Allah jadikan setiap dari makhluknya berbeza-beza, langsung tak sama. Cop jari pun berbeza, inikan pula hati dan perangai. kan?

Jika anda melihat isteri anda kurang slim, carilah penawar untuk slimkan dia. Bantulah dia dan bagilah sokongan padanya, supaya ia kembali slim seperti sebelum punyai anak.

Jika selepas ada anak, ada spare tayar sana sini, kulit dah tak selicin buah epal. Apa kata suami-suami sekalian, bantu isteri dengan berikan mereka pergi spa, beli skincare yang mahal dan produk kesihatan yang berkualiti tinggi.

Hai suami sekalian, kak wawa suggest uols nak isteri uols dalam kondisi tip top apa kata berikan produk Vivix kepada isteri masing-masing. Vivix adalah produk eksklusif daripada shaklee yang dapat membantu mengatasi kebanyakkan masalah yang dialami oleh isteri.

Vivix shaklee, vivix shaklee malaysia, manfaat vivix shaklee, kelebihan vivix shaklee, siapa perlu minum vivix shaklee, apa itu vivix shaklee, cara minum vivix shaklee
kredit : image google


Vivix shaklee adalah pilihan terbaik buat semua suami hadiahkan pada isteri masing-masing. Usah pandai membandingkan isteri anda dengan isteri orang lain, tapi berilah keperluan yang sewajarnya untuk kekalkan kecantikan isteri anda setiap masa.

Kenapa Vivix shaklee adalah pilihan terbaik untuk mencantikkan isteri anda?

  • Vivix shaklee membantu mencantikkan kulit wajah
  • Vivix shaklee membantu mengatasi masalah spare tayar berlebihan
  • Vivix shaklee membantu melicinkan seluruh kulit badan
  • Vivix shaklee membantu mencerahkan badan isteri anda
  • Vivix shaklee membantu meningkatkan imuniti badan 
  • Vivix shaklee membantu mengekalkan tenaga sepanjang masa walaupun menguruskan anak2 & rumah tangga 24 jam sehari
  • Vivix shaklee membantu mengembalikan keremajaan isteri anda
  • Vivix shaklee membantu meningkatkan kesihatan hubungan intim
  • Vivix shaklee membantu menggalakkan penuaan yang sihat
  • Vivix shaklee membantu mengurangkan garis halus
  • Vivix shaklee membantu mengurangkan bintik penuaan 

Wahai suami, anda inginkan kecantikan dalaman dan luaran isteri anda? Inilah produk yang sangat-sangat sesuai untuk anda berikan kepada isteri tersayang anda.

Boleh hubungi kak wawa jika berminat untuk dapatkan hadiah vivix kepada isteri anda,



Hubungi kami untuk info/order:
Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia