Cucur Viral By Yati Rahim

Assalamualaikum wbt,

Wawa dah lama sangat tak masak, bila tengok resepi Ya Allah, tak sabar nak duduk rumah sendiri. Nak masak macam-macam, bagi suami makan kenyang-kenyang. Hehe

Kredit Yati Rahim untuk resepi cucuq viral kembung ni. 😊

Cucoq kembong @ cucoq manih sedap mak jemah oiii
Ada nk viral tera ni 😂😂😂

Testimoni Vivix Bantu Masalah Saraf & Mata Rabun

Assalamualaikum wbt,

Testimoni vivix, mata ayah kembali jelas dan penyakit saraf kembali normal.


Ni ayahanda saya. Seorang yang sangat bertanggungjawab, penyayang dan suka bergurau.

Awal bulan 12 tahun lepas, masa ayah nak ke surau, dia di sengat sesuatu di belakang leher masa on the way nak ke surau. 

Testimoni Vivix Bantu Turun Gula Dalam Darah

Assalamualaikum wbt,

Penyakit kencing manis kini bukan lagi sinonim dengan golongan warga tua, malah orang muda juga tidak terkecuali. Faktor pemakanan yang tidak seimbang dan pengambilan gula yang berlebihan menjadi punca kenaikan jumlah pengidap kencing manis.

Tahukah anda, paras normal kandungan gula dalam darah berapa? 

Kayap Punca Hilang Daging Kaki, Vivix Penawar 2 Minggu

Assalamualaikum wbt,

Pernah tak dengar tentang penyakit kayap? Bahaya tak?

Nak tahu bahaya ke tak bahaya, jom kita baca kisah ayah syaheera.



Ini kisah abah saya Shahrom Idris
Abah hampir disahkan 50-50 akibat kayap dialaminya pecah Dan menyebabkan kuman merebak dgn cepat. Doc terpaksa memotong bahagian isi kaki abah yang telah rosak Dari merebak dgn lebih teruk.

Setiap hari abah perlu dressing Dan hampir setahun berlanjutan. Sya bagi abah Vivix sekali tp masa Tu abah masih Tak bole terima makanan dn akn muntah setiap Kali Masuk tekak.

Lepas beberapa bulan , Mak cdgkan utk bagi sekali lagi Vivix. Keadaan abah masa Tu dah stabil. 
Alhamdulillah isi tumbuh dgn cepat dan tiada alergi Bila makan. Sebab kalau Salah makan mesti abah akn garu dn myebabkn luka jdi balik.

Mak yg sentiasa pantau abah Dan bgtahu Vivix memang pling cpt Dan buat kulit kaki abah Naik dgn Cantik.

Alhamdulillah kaki abah sekarang dn baik Dan sekarang dlm proses fisio.

- Shaheera
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...