Assalamualaikum wbt,

Kenapa erk? Siapa boleh jawab? Hehe. Persoalan yang selalu orang nak tahu, kenapa bisnes shaklee best sangat? Wawa pernah buat macam-macam bisnes sebelum ni, dari jual kerepek, keropok, keropok bawang, waima emas pun pernah wawa jual. Tapi kenapa wawa boleh stay sampai sekarang dalam shaklee?

Almost 4 years!😱 Wawa sendiri tak sangka boleh sampai tahap ini. Wawa bermula dari zero, tak tahu apa-apa pasal shaklee. In fact, wawa tak pernah dengar pun.😄

8 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee, Daftar Ahli Shaklee - Bimbingan Sehingga Berjaya, 7 Sebab Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee Online, Kenapa Suka Bisnes Shaklee? | Pengedar Shaklee , Kenapa saya pilih untuk buat bisnes Shaklee, Apa yang best sangat bisnes Shaklee? Nak join jadi ahli Shaklee , 10 Sebab Kenapa Saya Memilih Bisnes Shaklee, Bisnes Shaklee Best, Faedah Join Bisnes Shaklee, Manfaat Bisnes Shaklee, Daftar Ahli Shaklee - Bimbingan Sehingga Berjaya , 7 Cara Buat Bisnes Shaklee Sampai Jadi, Bagaimana?, 5 Sebab Kenapa Bisnes Shaklee Lebih Mudah Berbanding Bisnes Lain, Images for bisnes shaklee, Peluang Perniagaan | Shaklee Malaysia, Cara Bisnes Shaklee Sampai Berjaya, Cara Bisnes Shaklee Sampai Berjaya, Motivasi, BizBYG, Bisnes Sharing, Tips Bisnes, Shaklee Johor, BISNES SHAKLEE, Alhamdulillah Dari RM58 Ke RM1762.50 Dalam Masa Sebulan, Pengedar shaklee johor, pengedar shaklee pengerang, pengedar vivix johor, pengedar vivix shaklee, Cara Bisnes Shaklee Dengan Mudah


Once dah join bisnes shaklee, macam melekat dengan gam gajah pulak. Memang tak tanggal laa, walau kita cuci macam mana pun. Gitulah umpamanya wawa dengan bisnes shaklee. Macam dah sebati, diadun khas menjadi kuih dan lazat di makan.

Ok2, jom back to our main topic. Kenapa Bisnes Shaklee Best Sangatt? Why? Why?
Wawa akan bagi based on point. Maaf ye, penulisan wawa jadi rojak pula, ada English ada Malay. Kadang2 word malay tu tak datang. 😄

Wawa bukanlah speaking cair pun, sekadar boleh makan je.

Apa Yang Bisnes Shaklee Best Sangat?

  1. Money - ye betul, duit yang buatkan wawa masih melekat sampai sekarang. Sepanjang 4 tahun wawa bisnes, shaklee tak pernah fail bayar bonus pada kami as SID yang aktif bisnes. Even though hanya rm35. Siapa nak bagi rm35 kan? Ada tak kawan2 sedekahkan rm35 kat kita. No, takde melainkan kita cakap nak pinjam. Shaklee bukan hanya bagi rm35 sahaja tau, lebih daripada jangkaan akal kita. Lagi besar Guv kita kumpul, lagi besar sales kita dapat.
  2. Kesihatan - Ye betul, alhamdulillah, dengan izin Allah swt kesihatan wawa semakin baik selepas mengamalkan makan shaklee. Dulu wawa ada masalah gastrik yang kronik, sampailah wawa konsisten makan esp gastrik wawa dah pulih sepenuhnya. Boleh baca SINI pengalaman wawa kena gastrik. Selepas itu, wawa decide untuk serius berbisnes dengan membantu sahabat2 yang mengalami masalah yang sama dengan wawa. Selain itu, wawa juga alami masalah kulit iaitu jerawat yang merah2 dan kulit bersisik.
  3. Kepuasan - Dapat bantu customer2 yang mengalami pelbagai masalah kesihatan merupakan kepuasan  yang tak dapat nak digambarkan dengan kata-kata. Penyakit paling kronik yang dialami oleh customer wawa adalah buah pinggang tahap 4, terpaksa buat dialisis seminggu sekali. Orang yang kena dialisis ni faham sangat laa kan, tak bermaya, nampak lemah je. Alhamdulillah, dengan izin Allah customer wawa ni makin segar dan tak perlu biat dialisis lagi sekarang. Selain itu, customer yang biasa wawa terima punyai penyakit seperti hyperthyroid, sopak @ vitiligo, panau, sembelit, melecur, ruam, eczema, hamil, menanti zuriat, masalah kulit dan lain2.
  4. Mentor - Mentor yang hebat membuatkan wawa rasa besttt sangat bisnes shaklee. Tiada lagi wawa jumpa bisnes mentor yang amat ambil berat tentang diri kita. Malahan pelbagai ilmu yang diperturunkan seperti marketing, copywriting, fbads, blog, manage akaun bisnes, tips bisnes, tips motivasi, kerohanian. Macam2 ilmu yang kita dapat. Upline dah macam adik beradik sendiri. Saling berkongsi tips dan idea. Pernah wawa dengar Dr Azizan kata, nak berjaya kena belajar. Belajar dengan mentor yang pandai mengajar dan trusted dah berjaya. Semua ciri2 yang dianjurkan oleh Dr Azizan ada dalam bisnes kami. Siapa sangka hanya dengan bisnes shaklee, boleh beli rumah dengan harga rm800k. Semuanya menggunakan statement bonus shaklee. Part ini sangat mengagumkan dalam bisnes shaklee, jarang sekali upline2 menayang kemewahan mereka. Mereka hanya mengajar kami, macam mana cara untuk jadi dan dapat seperti apa yang mereka dapat. Teknik duplication diterapkan dalam bisnes shaklee team kami. Hanya tiru bulat2 apa yang upline uols buat.
  5. Produk Berkualiti - Setanding dengan penubuhan syarikat shaklee dan penciptaan produk shaklee yang berasaskan dari bahan semulajadi, menjadikan wawa rasa Besttt sangat buat bisnes shaklee. Wawa tahu banyak produk di luar sana, namun produk shaklee beyond piawaian yang telah ditetapkan oleh KKM dan juga HACCP. Boleh baca SINI kenapa wawa cakap produk shaklee berkualiti.
  6. Kedai Online - Kedai Shaklee Online boleh bukak 24 jam. Takde limit masa. Customer boleh masuk kedai kami ikut masa diorang masing-masing. Ada yang suka masuk kedai kami pagi, ada yang suka tengah hari, ada yang suka malam dan tengah malam pun ramai jugak tau 😉
  7. Flexible - Walapun wawa tengah tidur atau tiada di depan pc tapi bisnes shaklee online tetap jalan. Kalau wawa pergi bercuti pun bisnes berjalan macam biasa jugak. Tak kira la ceruk mana pun kami pergi dan walaupun tempat tu takde internet pun takpe. Janji customer tu ada internet. hehe
  8. Target market meluas - Target market lebih luas. Sebab capaian bisnes Shaklee Online lebih besar. Boleh cover seluruh Malaysia. Siap brunei, singapore dan negara lain sekali tau. Walaupun kita berada di Malaysia, orang luar negara boleh shopping dengan kita. Wawa pernah dapat customer dari Autralia, Jubail dll. Dieorang rakyat Malaysia, cuma menetap di sana.
  9. Medium Jualan Banyak - Bagi yang memilih untuk bisnes online, kita ada banyakkk pilihan sama ada instagram, fesbuk, blog mahupun youtube. Rakyat Malaysia kan suka shopping. Hehe
  10. Offline -  Buat bisnes offline lebih menyeronokkan kerana kita dapat bertemu pelanggan terus face to face. Kita akan lebih dekat dan penjelasan kita akan terus customer faham. Bisness shaklee offline lebih mudah close sale berbanding online. Mereka lebih percayakan kita ada didepan kan. Banyak soalan boleh tanya. Kan.

Jika anda kurang gemar untuk menjalankan bisnes offline, boleh buat secara online. Dengan bisnes Shaklee Online kita tak perlu nak ketuk dari pintu ke pintu rumah orang untuk menjual. Cukup sekadar berkongsi cerita  atau manfaat produk dengan sahabat-sahabat ofis, jiran mahupun keluarga.
Pelanggan yang cari kita untuk beli produk Shaklee atau nak Jadi Ahli Shaklee dan wawa akan uruskan proses Daftar Ahli Shaklee untuk diorang.

Nak tau caranya? Jom sertai team kami. Tips dan teknik ni exclusive untuk team kami je.😊
Thanks for reading.
Daftar Ahli Shaklee dan Cara Jadi Ahli Shaklee Percuma, 3 CARA DAFTAR AHLI SHAKLEE 2017 : CARA ONLINE & OFFLIN, Jadi Ahli Shaklee Dan Kelebihan, Daftar Ahli Shaklee dan Cara Jadi Ahli Shaklee Cara Jadi Ahli Shaklee dan Kelebihan Daftar Ahli Shaklee Malaysia, Cara Jadi Ahli Shaklee dan Kelebihan Daftar Ahli Shaklee Malaysia, Images for ahli shaklee, Kelebihan Ahli Dan Cara Daftar Pengedar Shaklee, Nak Dapatkan Harga Ahli Shaklee & Daftar Ahli Shaklee Online, Cara Nak Daftar Ahli Shaklee Online - Vitamin Shaklee, 3 Cara Daftar Ahli Shaklee Online Dan Cara Jadi Pengedar Shaklee, daftar ahli shaklee 2017 harga ahli shaklee 2017 senarai harga produk shaklee shaklee malaysia Ahli shaklee johor, cara daftar ahli shaklee di johor, pengedar shaklee johor, pengedar shaklee pengerang, pengedar vivix shaklee, pengedar vivix johor, pengedar shaklee malaysia

Hubungi kami untuk info/order:

Your Certified Shaklee Product Consultant:
Wan Rokiah Wan Ismail / Kakwawa (0199966576)
Direct Wassap:
COD Bandar Penawar / Desaru / Bayu Damai
Pengeposan ke seluruh Malaysia