Assalamualaikum wbt,

Siapa sangka kaki yang dulunya umpama tiada harapan untuk baik, kini sudah kembali pulih. Daging yang dulu sudah dikikis kerana jangkitan kuman, kini tumbuh bagaikan tiada apa yang pernah berlaku dulu.

Jom kita lihat sirna selepas mengamalkan minum vivix selama 2 bulan.

Vivix vs Daging Kaki Buruk Akibat Diabetes




Kisah ni adalah kisah ayah kepada sahabat baik saya yang saya panggil abah.

Abah memang ada diabetes tapi bacaan diabetes abah memang terkawal.

Pada tahun 2013, saya mendapat pengkhabaran daripada sahabat baik saya yang isi kaki abah nak kene dedeh (kikis/buang) akibat telah buruk ekoran kuman diabetes.

Bila ditanya lebih lanjut, rupanya-rupanya, abah mendapat musibah sebegini ekoran kerana mengharungi air banjir kerana ingin menolong anak sulungnya, along memindahkan barang akibat rumah ditenggelami air.

Kalau masih ingat, tahun 2013 menyaksikan bah besar melanda pantai timur, khasnya negeri Terengganu. Kawasan yang tak pernah naik air pun, habis dinaiki air, termasuklah rumah along ni.

Memang risau mereka sekeluarga melihatkan keadaan abah macam tu. Lagi bimbang kalau sampai kaki kene potong. Minta dijauhkanlah oleh-Nya.

Saya sarankan untuk abah cuba Vivix dan Zinc (masa tu masih ada Zinc) sebagai salah satu ikhtiar bila sahabat saya turut mencari alternatif lain. Sahabat saya terus bersetuju untuk mencuba Vivix pada abah.

Alhamdulillah, dalam masa lebih kurang 2 bulan, isi pada kaki abah tumbuh sepenuhnya dengan cantik. Syukur sangat-sangat. Walaupun Vivix bukan ubat, tapi Vivix terbukti sebagai suplemen yang menyihatkan.

- Naimah

Adakah keluarga anda juga mengidap kencing manis? Boleh bantu mereka kembali sihat dengan izin Allah melalui vivix.

Whatsapp wawa di, http://kakwawa.wasap.my