Assalamualaikum wbt,

Pagi tadi wawa sharing tentang statistik pesakit buah pinggang iaitu lebih kurang 7000 orang pesakit bertambah setiap tahun. Kenapa hal ini berlaku? Macam mana nak tahu tanda-tanda penyakit buah pinggang?Jom continue baca.")

  • Ketidakselesaan atau rasa terbakar ketika membuang air kecil.
  • Darah keluar bersama-sama air kencing.
  • Perubahan pada kekerapan membuang air kecil.
  • Sakit belakang.
  • Kerap buang air kecil, terutama pada tengah malam.
  • Bengkak pada pergelangan kaki.
  • Sembap pada keliling mata yang berlarutan, terutama pada sebelah pagi.


Adakah anda sedar akan hal ini. Antara faktor yang mengakibatkan masyarakat Malaysia mengalami penyakit ini adalah gaya hidup dan pengambilan makanan yang kurang sihat. 

Untuk diri kita yang sihat ini, wawa ingatkan uols dan diri wawa sendiri supaya jaga pemakan yang sihat. Jangan ambil ubatan tanpa pengawasan doktor.

If dah kena, ada tak cara macam mana nak atasi masalah penyakit buah pinggang ini?

Sesungguhnya setiap penyakit yang diturunkan oleh Allah swt ada penawarnya. Bagaimana kita berusaha dan berdoa mohon pada Allah swt supaya menyembuhkan.

Ikhtiar secara fizikal perlulah dilakukan iaitu dengan mengamalkan minuman ajaib vivix. Dibuat daripada gabungan 4 jenis tumbuhan membantu mengatasi masalah buah pinggang insyaAllah. Bagaimana vivix membantu pesakit buah pinggang?


6 Cara Vivix Bantu Pesakit Buah Pinggang

  1. Antioksidan – Mengurangkan tekanan oksidatif pada sel nephron buah pinggang dan mengelakkan berlaku kerosakan yang lebih teruk pada saraf buah pinggang.
  2. Membantu meningkatkan struktur dan bentuk buah pinggang yang normal.
  3. Membantu mengurangkan pengumpulan platlet pada buah pinggang.
  4. Membantu mengembangkan salur darah pada buah pinggang.
  5. Membantu mengurangkan proses lipid peroksida.
  6. Membantu mengurangkan kematian sel saraf buah pinggang.

 Nak cuba Vivix, jangan lupa roger wawa naa. nak tengok testimoni pesakit buah pinggang beransur pulih dengan vivix atas izin Allah jua. Klik link kat SINI ya.