Assalamualaikum wbt,

Wawa copy sharing dari Master Aeinna upline wawa sendiri. Soalan ini biasa sangat wawa terima dan dipersoalkan. Elok ke makan supplemen shaklee ni? nanti buah pinggang tak rosak ke kalau selalu ambil?

Memandangkan orang kita sangat menjaga dalam bab pemakanan supplemen, vitamin dan ubatan.

Sepertimana yang ramai tahu, kita tidak di galakkan untuk mengambil ubatan sintetik secara berterusan kerana ia boleh mengakibatkan permasalahan pada buah pinggang dalam jangka masa panjang. 

Namun, ia berbeza dengan produk shaklee iaitu makanan tambahan. Jom kita hadam apa yang kak ena tulis.

ada yang tanya kak ena , elok ke ambil suplimen shaklee? nanti buah pinggang tak rosak ke kalau selalu ambil?
.
.
ok meh kak ena brief sikit info pasal shaklee suplimen. setiap produk melalui lab test atau penyelidikan ( R&D) bertahun tau sebelum dikomersialkan ke pasaran. dan kajian tersebut di conduct or para saintis terkemuka dunia termasuk penerima anugerah nobel yang berpangkalan di USA. .
.
so penghasilannya tidak sebarang , ia melepasi kualiti yang ditetapkan oleh Amerika syarikat dan selamat  untuk sistem badan manusia. shaklee suplimen yang masuk Malaysia juga diiktiraf oleh JAKIM.
.
.
vita lea misalnya, akan absorb ke badan dalam masa kurang 3 minit selepas kita ambil iaitu sebelum ia sampai ke buah pinggang, vita la dah 'dipecahkan' dan selamat diserap ke dlm darah untuk nutrisi sel2.
.
.

nak lagi bukti? ni ha #testimonishaklee #shakleeeffects dari seorang pengamal shaklee suplimen. bukan 5 hari bukan 5 minggu bukan 5 tahun tapi 50 TAHUN.


macam mana?
nak ikhtiar improve kesihatan dengan shaklee?

wassap je kak wawa bantu ye