Assalamualaikum wbt,

Pengalaman Puan N boleh di jadikan iktibar buat kita semua. Allah uji pada setiap hambanya dengan pelbagai cara, namun jika di cegah dari sekarang sekurang-kurangnya kita lebih bersedia. 

Setuju ke setuju?

Give up Hidup Kerana Breast Cancer Tahap 3

------

Puan N, bukan nama sebenar disahkan mengidap KANSER PAYUDARA tahap 3. Siapa sangka, hidup gembira sebelum ini tiba-tiba direntap dengan ujian getir. 

Dari sihat kini terbaring lesu di katil hospital. Hidup tiada makna, yang ada hanya putus asa. Tiada kudrat melawan takdir, sehinggakan Puan N merasakan hidupnya kosong. Mati lebih baik. Allahu, berat ujian menimpa.

Satu hari Puan N meracau, menangis, meraung bagai hilang pedoman. Lantas Nurse membawa anaknya, "Puan harus kuat, demi anak puan."

Bagaikan tersentak, Puan N terus bangkit berjuang melawan KANSER berbahaya ini. Mula berbuat kimoterapi, kesan daripada KIMO tangan Puan N di tumbuhi biji2 yang sangat buruk pada pandangan mata.

Sehinggakan Puan N menghabiskan rm6000 sebulan bagi menyembuhkan biji2 di tangan dan kanser. Namun, hasilnya makin teruk. 

Satu hari, Puan N tergerak hati mencuba Vivix shaklee. Subhanallah, Allah Yang Maha Menyembuhkan selepas sebulan minum Vivix biji2 di tangannya HILANG. Terlalu gembira si suami, lantas mencuba produk shaklee yang lain iaitu Garlic & Vitamin C.

Selepas 4 bulan mengamalkan Vivix, Puan N check up dengan doktor dan lebih menggembirakan, doktor sahkan KANSER PAYUDARA telah hilang. Alhamdulillah.

Benarlah kata orang, duit TAK MAMPU MEMBELI KESIHATAN. Tapi, dengan DUIT ANDA MAMPU MEMBELI SUPPLEMEN KESIHATAN.

Nak cegah KANSER? Taip <VIVIX> hantar <0199966576>

#JutawanWawa

#BebasKanser