Assalamualaikum wbt,

Pengalaman Puan Jacky yang mengalami tonsil sejak dari bangku sekolah. Allahu, wawa antara yang mempunyai masalah tonsil. Apa yang wawa buat? Dengan mengamalkan vitamin c shaklee setiap hari. Alhamdulillah, wawa dah jarang demam.

Jom ikuti pengalaman Puan Jacky.




SAYA, TONSILITIS & SR VITA C SHAKLEÈ
--------------------

Bagi yang kenal saya sejak sekolah, pasti tahu yang saya memang sangat senang diserang demam, batuk dan selsema kerana masalah TONSILITIS saya. Saya alah pada aircond dan musim hujan. Sejuk je, pasti saya akan batuk dan demam akibat tonsil saya bengkak. Keadaan bertambah teruk bila masuk Matrix & Uni sebab kuliah dalam dewan ber-aircond sepanjang hari.

Sampai saya pernah cakap kat kawan2 saya, saya x boleh pergi melancong je negara bersalji sebab nanti mesti saya sakit, x tahan sejuk n tonsil akan bengkak.

Dulu2, doktor selalu akan suruh saya makan lebih Vitamin C dalam makanan seharian untuk pastikan tonsil saya x senang kena jangkitan. Dan sejak jumpa Shaklee, saya memang mengamalkan SUSTAINED RELEASE VITA C, 2 biji setiap hari.

Alhamdulillah, siapa sangka semakin lama, tonsil saya dan jarang sangat bengkak. Kesihatan saya semakin baik, asbab saya mengamalkan supplement Shaklee sejak 4 tahun yang lalu. Dan saya juga boleh enjoy melancong di negara-negara beriklim sejuk seperti Italy & Jepun tanpa demam, batuk dan selsema.

Sekarang ni, kalau ada yang datang pada saya dan cakap ada masalah tonsilitis, saya pasti akan cadangkan untuk ambil SR Vita C Shaklee secara konsisten, sebab saya faham sangat perasaan malu bila dalam kuliah, tiba2 tekak rasa gatal dan x dapat tahan batuk x berhenti sampai keluar air mata, dan semua orang tengok kita :)

#shakleeeffect

Pengamal tegar SR Vita C,
-Puan Jacky-