Lunch Di Tepi Pantai Paka

Assalamualaikum wbt,

Happy deepavali semua. Ramai yang bercuti, tak ketinggalan kedai makan pun bercuti juga. Agak susah laa juga nak cari tempat makan tengah hari ni. Wawa kan kerja..hihi

Pusing punya pusing, kami decide makan tepi pantai je hari ni. Biasalah makanan tepi pantai biasanya yang ringan-ringan aja. Itu pun habis juga RM24 untuk 3 orang.


Wawa makan laksa pineng dan air jagung, ofismate makan bihun sup dan air kelapa. Haa, sebut pasal air kelapa ni tak boleh minum kalau makan supplemen. Nanti rugi plak sebab air kelapa akan hilangkan fungsi vitamin kita makan tu.

Best sangat makan tepi pantai ni, sambil angin menderu-deru di pipi. Tudung melayang-layang ditiup angin. Siapa yang nak rasa angin pantai tu, mai kat Paka ni..")

Share:

6 comments:

  1. Air jagung tu..aduiii..mencabar keimanan..hihi

    ReplyDelete
  2. Tahniah wawa.waa menang contest encik kidal tu

    ReplyDelete
  3. WAH KEMAINNN! hehehe jeles nengoknye :p

    ReplyDelete
  4. Salam singgah petang wawa...wahh....bestnya dapat makan kat tepi pantai....dengan angin yang sepoi² tu tambah sedap bila makan kan wawa....hihi...

    Diana tag wawa join giveaway....

    http://mardiahdiana.blogspot.my/2015/11/giveaway-duit-saku-bawal-aidijuma-by.html

    ReplyDelete
  5. Sedapnya minum air kelapa ditepi pantai:)salam kenal n follow sini ye

    ReplyDelete
  6. Kalau makan tepi pantai mesti jadi sedap selera makan...pas makan mata kuyu je di tiup angin...kalau la dapat tido sepam dua mesti best...hehehe

    ReplyDelete

Terima Kasih singgah comment. Semoga sentiasa ceria dan bahagia selalu..😊

Follow by Email

About Me

My photo
Mommy to my pretty princess, Suka senyum, suka makan, suka membaca, suka memberi inspirasi, suka menulis

Popular

Followers

HOW TO ORDER

HOW TO ORDER
PLEASE WHATSAPP MOMMY DIRECTLY

Blog Archive

Recent Posts

Total Pageviews

BLOGGER TEAM


Check Page Rank CK Free Auto Backlink\ Kedai Backlink,Backlink Percuma
free web site traffic and promotion

BRAND COLLABORATIONS

Printcious | Syaqist | BPT | Shaklee | Mcdonalds | Desaru Coast Adventure Waterpark | Sensodyne