Assalamualaikum wbt,

Hai semua, buat anda kaum lelaki yang sedang mencari-cari pakaian yang bersesuaian dan lebih moden ke pejabat. Disini terdapat empat pilihan fesyen terkini. 

Bosan dengan gaya yang sama setiap hari? Zalora Malaysia perkenalkan 4 Fesyen Lelaki Hipster ke pejabat.

Unikkan? Of course, untuk anda yang pentingkan penampilan yang lebih santai dan elegance.")

Jom kita lihat fesyen-fesyen tersebut. Untuk tempahan boleh ke laman web rasmi Zalora Malaysia.

4 Fesyen Lelaki Hipster ke Pejabat




Perasan tak sejak akhir-akhir ini fesyen  hipster  semakin digemari oleh ramai penggemar fesyen tanah air terutama sekali golongan muda. Bagi yang belum jelas mengenai terma hipster, ia sebenarnya style fesyen yang ringkas dan dipengaruhi oleh gaya British yang sememangnya unik. Jika sebelum ini kebanyakkan lelaki lebih gemar bergaya hipster ketika berpakaian kasual, jom kita lihat 4 idea fesyen lelaki hipster untuk ke pejabat. Adakah sesuai fesyen pemakaian ini untuk digayakan ke pejabat?

Fesyen hipster merupakan gaya yang lebih santai. Oleh itu, gayakan sahaja seluar slacks kegemaran anda dengan kemeja yang berpadanan. Mungkin anda boleh bergaya dengan koleksi neck tie yang unik dan berona terang.



Atau tampil ringkas dengan padanan seluar slack dan kemeja tersebut bersama pemakaian outerwear seperti jacket labuh.



Untuk gaya yang ketiga pula, lupakan jacket dan gayakan pilihan outerwear yang lain seperti sweat shirt seperti berikut. Gaya seperti ini menjadikan penampilan si pemakai lebih tampak maskulin dan ‘smart’.



Dan untuk anda yang lebih selesa bergaya smart casual pula, padankan slack pants anda bersama kemeja kotak-kotak atau checkered shirt seperti berikut.
Well, apapon pilihan anda untuk tampil ‘hipster’ ke pejabat, pastikan anda memakai pakaian yang selesa dipakai dan menjadikan anda lebih berkeyakinan tinggi!