Testimoni Herbal Blend Shaklee

Assalamualaikum wbt,


Herbal Blend Multipurpose cream Shaklee, cream untuk kegunaan harian ini telah diuji secara klinikal di mana ia dapat melembutkan kulit yang kasar dan pecah-pecah pada lutut, siku serta tumit kaki. Ianya Dingin, bermentol dan tidak berminyak. Diperbuat daripada estrak herba semulajadi yang menenangkan termasuk sage, horse chestnut yarrow dan rosemary.

Ianya selamat digunakan dan bebas bahan kimia. Boleh diapply pada luaran, terutama bayi yang mengalami ruam-ruam gatal, berbiji, kesan gigitan nyamuk serta serangga dan lain-lain.

Dibawah ni wawa nak kongsikan beberapa testimoni pengguna yang berpuas hati dengan kebaikan cream herbal blend. 





Ruam dibahagian pipi dan dada bayi

Selepas menggunakan cream herbal blend

Ada tak anak2 korang alami masalah yang sama? Jika ada, wawa sangat-sangat syorkan cream ini sebab ia memang bebas dari bahan kimia. Dijamin 100% natural, halal, selamat dan berkesan. Jika korang berminat, boleh hubungi wawa di 019.996.6576

Founder of MME Legacy,
Wawa
019.996.6576


2 comments:

Farrah MF said...

Bagus kan cream ni. Akak memang sentiasa pastikan ada stok kat rumah :)

Puan Wawa said...

owh, akak pun pengguna shaklee ye? hehe..

bagus kan kak..