Ini Adalah Ostematrix


===

Membina tulang dan menguatkan tulang.

Tahukah anda, matrix tulang normal adalah padat. Apabila meningkat umur 30 tahun, kepadatan tulang kita semakin berkurang.

Jika tidak mengamalkan kalsium, kepadatan tulang kita semakin menurun. Kajian menunjukkan, tulang tanpa kalsium boleh menyebabkan osteoporosis. 

Osteoporosis secara mudahnya, tulang mudah rapuh, mudah patah.

Formula unik yang ada pada ostematrix mengandungi kalsium, magnesium, fosforus dan vitamin D, zinv, kuprum, manganes dan boron membantu penyerapan kalsium secara optimum.

Pengalaman Customer wawa, 

Berumur 21 tahun, accident dengan motor dan menyebabkan tulang kaki patah. Kejadian bulan Oktober, December cuba dengan Ostematrix. Pengambilan 3kali sehari dan 4 biji sekali makan. 

Alhamdulillah, dengan izin Allah jua.. perkembangan selepas berjumpa pakar, tulang semakin bercantum cuma belum  baik sepenuhnya.

Wawa doakan customer wawa yang hebst ini kuat dan terus positif untuk harungi dugaan yang beliau hadapi.

====

Selain untuk tulang, tahukah anda ostematrix juga membantu mengatasi senggugut? Sakit senggugut bagi sesetengah wanita adalah normal, namun jika dibiarkan berterusan boleh menyebabkan seseorang sukar untuk mengawal emosi.

Mengikut pengalaman sendiri, selepas mengambil 2 biji ostematrix sakit senggugut hilang. 

Ostematrix sangat sesuai kepada anda yang berumur 28 tahun dan ke atas yang ingin menjaga kesihatan tulang dan tidak suka minum susu.

Ostematrix adalah pilihan terbaik.

====

For Info and Order:




emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

::: These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease :::

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”