Master Iffah Anuar - The Magic Mentor


04.11.2010 ---> 04.11.2014
=====================

Ya Allah, dalam tidak sedar sudah 4 tahun saya setia menjadi pengedar dan pengguna Shaklee. Sekejap dirasakan berlalunya 4 tahun itu. Sempena menyambut ulang tahun ke -4 saya bersama Shaklee saya nak kongsikan cerita saya bersama anda semua.
.
Saya mula mengenali Shaklee adalah sebagai pengguna. Saya mengalami masalah keruduman susu ketika menyusukan anak sulung saya, Faheem. Atas sebab kesihatan dan mengambil ubatan dalam dos yang tinggi saya dinasihatan untuk menghentikan penyusuan, untuk memulakan relaktasi alhamdulillah saya dipertemukan dengan Shaklee.
.
Perlukah supplement ketika melakukan relaktasi? Bagi saya ia amat perlu kerana tubuh saya ketika itu sedang dalam process recovery dari serangan SLE. Saya juga bukanlah pemakan sayuran, jadi saya amat yakin tubuh saya memerlukan sokongan nutrisi dari Supplement.
.
Empat tahun dahulu, saya tidak pernah tahu kewujudan Shaklee walaupun emak dan ayah pernah aktif dengan beberapa MLM. Ketika diperkenalkan oleh Upline saya, itulah kali pertama saya kenal dan tahu wujudnya.
.
Adakah saya berjaya dalam relaktasi saya?
Ya, alhamdulillah dengan izin Allah dari susu yang mengalir cukup menutup dasar botol hingga berjaya mendapat 20-30 oz susu sehari. Relaktasi bukanlah bergantung penuh pada makanan tambahan, tetapi tubuh ibu yang sihat hasil dari mengambil pemakanan yang seimbang dan mengandungi nutrisi yang diperlukan oleh ibu, ia sangat membantu dan apa yang paling utama haruslah mematuhi konsep penyusuan.
.
Apa yang membuat saya jatuh cinta dengan Shaklee?
Sedia maklum saya seorang pesakit SLE, sebelum mengenali Shaklee saya bergantung dengan ubatan dari hospital yang mempunyai banyak kesan sampingan kepada kesihatan saya.
.
Dulu, berdiri adalah kesukaran bagi saya...
Dulu, berjalan sepertinya berjalan atas duri...
Dulu, sakitnya tubuh seperti dililit kawat berduri...
.
Saya masih ingat lagi, setelah konsisten mengamalkan Shaklee, saya SMS upline saya dan gembira memberitahu beliau...
"Kak, saya dah boleh berlari ...turun naik tangga LRT Salak Selatan"
.
Hari demi hari, alhamdulillah dengan izinNYA, kesihatan saya semakin baik dan saya bebas dari penggunaan ubatan kimia dan dadah. Hidup lebih sihat, lebih ceria di samping suami dan anak.
.
EXTRA Bonus yang saya dapat bila setia bersama Shaklee?
Selain dari Kesihatan yang lebih baik, saya telah menikmati pelbagai manfaat dan peluang yang telah ditawarkan oleh Shaklee.
.
CASH
=====
** Peringkat awal seperti tidak percaya bermula dengan mendapat bonus RM 40++ ketika bulan pertama bergiat aktif untuk berkongsi kebaikan Shaklee, kini setelah empat (4) tahun bonus yang dicapai adalah 10 ribu kali ganda banyaknya dan Shaklee tidak pernah gagal membayar bonus kepada saya setiap bulan.
.
** Kenaikan 10 ribu kali ganda ini pastinya tidak akan saya peroleh jika saya setia makan gaji bersama majikan lama saya, sebuah syarikan Multinasional Oil & Gas yang tersohor di Malaysia.
.
** Banyak lagi imbuhan dan incentive yang Shaklee sediakan, sehingga saya sendiri tidak terhitung.
.
CAR
====
** Saya amat suka dengan Car Program Shaklee ini, ianya bukan once off program. Setelah layak, bonus kereta ini diberikan dalam bentuk Cash kepada saya dan saya boleh menggunakannya untuk apa-apa sahaja tidak tertakluk untuk membeli kereta sahaja.
.
** Setiap bulan, saya akan memperoleh bonus kereta ini tanpa gagal.
.
CONVENTION
===========
** Saya tidak menyangka, tahun pertama saya berkongsi tentang Shaklee ia telah melayakkan saya untuk International trip ke Amerika Syarikat atau mengerjakan umrah. Tentulah pilihan saya untuk mengerjakan umrah secara PERCUMA!
.
** Umrah tajaan Shaklee adalah sangat istimewa, ia adalah umrah 6 Bintang, semuanya tersedia oleh Shaklee. Jadi saya boleh fokus dengan urusan ibadah ketika itu.
.
** Tahun kedua, saya telah memilih untuk ke London & Paris. Saya telah melayakkan diri untuk 5 tiket. Jadi peluang ini saya bawa Suami, anak, emak dan ayah saya. Seronok sangat bila dapat bawa mereka bersama! Selain international trip, saya juga layak untuk local trip ke Kota Kinabalu! Alhamdulillah.
.
** Tahun ketiga, pada Ogos yang lalu saya, suami, anak, emak dan ayah saya kami berlima ke Los Angeles & San Francisco menghadiri Shaklee Global Conference dan melawat Home Office Shaklee di Pleasanton, SFo. Sangat terharu, apabila Shaklee Corporation memberi pengiktirafan yang sangat hebat kepada kontijen yang mewakili Malaysia. Jangan tak tau, berkibaran bendera Malaysia di atas stage... "Kami bangga jadi anak Malaysia!"
.
** Saya juga diberi peluang untuk memberikan success sharing ketika di Shaklee Global Conference.
.
** Oh Ya, saya terpilih untuk "Black-Tie Dinner' bersama President Shaklee di bawah Space Shuttle ") Pengalaman yang tidak akan saya lupakan.
** Tahun keempat, iaitu tahun ini saya telah pun melayakkan diri untuk ke Italy atau pilihan mengerjakan umrah. Tidak sabar menunggu 2015 untuk Shaklee maklumkan tarikh lawatan.
.
Patutkah saya simpan semua ini seorang diri??
===================================
sebenarnya jika hendak disenaraikan apa yang telah saya dapat dengan izin Allah melalui Shaklee, Subhanallah banyaknya. Jadi saya wajiblah kongsikan apa yang telah saya dapat dari Shaklee dengan anda semua.
.
Kepakaran saya adalah membantu mereka yang mendaftar di bawah jaringan s2u Families, dengan coaching, mentoring yang berterusan menggunakan sistem yang telah terbukti berkesan melahirkan 13 Master Coordinators dan lebih 600 pemimpin jualan dalam masa 4 tahun.
.
Kini saya mencari, anda yang berminat menyertai Shaklee untuk menjadi anak buah Shaklee saya. Saya akan berikan sentuhan magik saya terus kepada anda. Jika anda mempunyai jiwa yang kental dan sekeping hati yang mahu, hubungi saya untuk saya bantu merealisasikan impian anda.
.
NinjaPah~
Your Magic Mentor!
=========
Berminat untuk berada dibawah jaringan Jutawan?? 

emel : wanrokiahwanismail@gmail.com 
 sms/whatsapp : 019 996 6576 ID Shaklee: 1109915 
COD Vitamin Shaklee : Paka & Sekitar 

 “INGINKAN PENDAPATAN LUMAYAN SEHINGGA 6 ANGKA SEBULAN HANYA DENGAN BERDAFTAR SEBAGAI AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA SEKARANG UNTUK SAYA BIMBING ANDA. KELAS BIMBINGAN 100% ONLINE TANPA PERLU ANDA KELUAR RUMAH. WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH LAGI DIPERLUKAN”